AB=>3

34 5 6
                                    

      Medya;
                     Aras

Bugün hava ne kadar da güzeldi böyle  ne sıcak ne soğuk. Hafif serindi ama güneş sağolsun bizi ısıtıyordu. İşte ilkbahar mevsiminin en sevdiğim zamanları.

Böyle güzel bir hava varken deniz yerine okula gidiyordum. Napalım artık bir ay daha okul var sonra LYS vardı o sıcakta bide stresten ter atacaktım.

Kendimi balkondan alıkoyup banyoya yöneldim. Şu tipe bak ya resmen savaştan çıkmış gibiyim ama düzelme şansım var. Her zaman yaptığım gibi tuvalete girdim, sonra elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra okul formamı giydim.

Annemin "hadi Elisa geç kalacaksın okula " dediğini duyup aşağıya indim. Annemin yanağına bir öpücük kondurup "aç değilim ben anne okulda bişeyler atıştırırım, geç kaldım zaten" diyerekten çantamı alıp ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

Okula doğru adımlarımı atarken arkamdan biri !bööö! diye bağırdı. Tabi ben o anki korkuyla büyük bi çığlık attım. Arkamı döndüm ve kimi göreyim Aras. "olum sen manyakmısın yüreğime indiriyordun bu genç yaşımda" dedim pörtlemiş gözlerimle.

"O kadar korktun mu gerçekten ya"

"altıma yapıyordum olum ne diyon sen şuan sana çok sinir oldum, bu yaşımda senin yüzünden altıma yapcadım voy"

"kankacığım benim ya korkmuş mu benim kankam oyy korkmuş mu? altına mı yapacakmış az kalsın oyy oyy oyy"

"Ne konuştun be sende kimsin tanımıyorum ben seni"

"ay bide trip atarmış allahım yaw"

"Aras beni delirtme bebekmişim gibi hareketler yapmayı kes lütfen sinir kat sayım artıyor bak"

"Asabi bebeğim benim yaw tamam tamam yapmıyorum bişey"

"iyi hadi girelim okula ders başlicak birazdan"

"peki apla"

"dua et de annenle baban seni Poyrazla birlikte yazdırmış, bu arada Poyraz nerde?"

"bilmem sabah görmedim erken çıkmış"

"hmm neyse yürü gari be"

Aras ile beraber okula adımlarımızı attık. Sınıfa girdik Poyraz yoktu, hem evden erken çıkıyor hemde okula gelicem deyip gelmiyor hayırdır sen gardaş. Sınıftakilere sordum geldi mi diye onlarda gelmedi diyolar yarabbi sabır.

Ders zili çaldı Poyraz hala yok belki gelmiştir de sınıfta değildir diye düşünüyordum ama düşüncelerim beni yanılttı. Pencerenin önüne geçtim dışarı bakıyordum öğretmenler zili de çaldı Poyraz gelmişti. Sallana sallana geliyordu bütün coolluğu üstünde gene.

Yerime geçip oturdum kapı açıldı ve hoca girdi hemen ardından da Poyraz girdi. Sabah diye hocalar bişey demiyorlar zaten oda yerine geçip oturdu. Acaba neden sabah bu kadar erken evden çıkıp neden bu kadar geç okula geliniyor. Aklımda deli sorular...

Hoca yoklamayı alıp direk derse başladı ve ders inkılap tarihi idi. Hiç sevmem sayısalcıyım ama inkılap görüyorum anlamıyorum. Neyse zaten aklımda o sorular olduğu sürece dersi dinleyemedim. Teneffüs zili çaldı hemen Poyraz'ın yanına uçtum.

"neden derse geç geldin sabah evden erkenden çıkmışsın bide" dedim kendimi ne sanarak söyledim bunu bilmiyorum ama söyledim işte.

"sevgilimle kahvaltı yaptım da ondan geç kaldım ya" dedi ve ben iptal ben manşet ben şok sen bim. Gene espirik yaptım yaw ama nasıl olur bunun sevgilisi ne ara oldu yoktu ki.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASABİ BEBEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin