Bunu Sudem'e söylemeli miydim? Yoksa Hamza yi bir kenara çekip agiz burun dalmali mıydım? Acaba Hamza'ya olayın aslını mi sormaliydim? 3. Şıkkı seçiyorum konuşacağım diye düşündüm ve Hamza'nın yanına gittim. "Konuşabilir miyiz?""Noldu? Gel""Bu sabah sizi gördüm Eslem'le""N-na-nasıl?""Basmaya kendi gözlerimle sizi öpü.........ken gördüm anlat bana olayın aslını""Öptü beni sonra tehdit etti. Sudem'den ayrilacaksin benimle birlikte olacaksın diye videomuzu çekmiş internete koyacaktı ayrılacağım yarın mecburum"" Napayim ben bu Eslem'i yoğun bakıma sokup sonra ziyaret ayağına girip fisini mi ceksem?""Valla iyi fikirmis ama olmaz ayrılmak zorundayım sende bunu soyleme ona lütfen""Tamam görüşürüz" ardindan odama gittim kapının önünde Efe beni bekliyordu. "Neredeydin sen?" dedi bana. "Sudem ile alakalı Hamza ile konuşmaya gittim.""Niye? Sana ne onlardan?!""Gel içeri geç anlatayım""Tamam"" Bu sabah kahvaltıda Eslem ellerini yıkamaya gitti ya""Evet.""İste sonra da Hamza tuvalete gitti ben yemek yerken Eslem'in sesini Hamza'nin odasından duydum. Merak ettim yukarı çıktım. Onları odada opu......ken gördüm. Olayın aslını sormaya gittim.""Ozur dilerim hayatım ben seni bulamayınca sinirlendim.""Onemli değil aşkım hadi gel yukarı çıkarım uyuyalim""tamam hadi gel" sonra odaya ciktik ve ustumuzu değiştirip yattık (ben tabii ki banyoda giyindim fesat anlamayin) en son duyduğum iyi geceler demesiydi ve sonrası karanlık...
~Düzenlenmiştir