Prolog:
Doktor Calve Smith ma 22 lata i przeprowadził się z Francji do Polski. Jego cele są dosyć... nieznane? Nie. Raczej niezrozumiałe. Jego mroczna przeszłość, nieustannie ciągnie go do jego pasji. Zajmował się tym tak długo, jednakże w pewnym momencie wszystko się posypało i tak jak popiół, rozwiany przez wiatr, znikło po części z życia naszego doktora. Ciężkie, przytłaczające wręcz wspomnienia, stały się udręką i sprowadziły Calve do naruszonego stanu psychicznego. Zdarzenia z przeszłości odgrywały w jego żywocie formę koszmaru, a on sam co raz bardziej, chciał doprowadzić do własnego zgonu. Jego plany zostają pokrzyżowane przez pewien list od swojej starej znajomej.
Czy główny bohater odważy się powrócić do tragicznych wydarzeń przeszłości, a może nowe tragedie zniszczą go do końca i spowodują samobójstwo doktora?
No bo przecież, nic nie jest tym czym się wydaje, prawda?
Tak samo, jak nic, nigdy, nie zostanie wyjaśnione go końca.
Opis głównego bohatera:
Czarne włosy, przypominające kolorem nocne niebo. Tęczówki są w odcieniu świeżo, parzonej kawy. Dość mocne rysy twarzy. Oprócz kitla lekarskiego nosi: białe bluzy, pod to jakąś koszulę, zwykłe, ciemne jeansy, najczęściej trampki, choć zdarzają się też adidasy. Ma dość mocny charakter. Nie okazuje uczuć innym ludziom mimo tego, że wciąż ma z nimi do czynienia. Czyta głównie książki na temat chirurgii oraz swojego dawnego zawodu.
CZYTASZ
Wyniszczone Szaleństwo
Mystery / ThrillerWszystko jest w prologu. Dzięki, jeśli zajrzysz :)