Am pus jurnalul la loc si am coborât sa vad ce fac baietii.
Harry era pe canapea, era foarte nervos. Restul erau langa el spunându-i sa se calmeze.
Când mi-au auzit pasii toti s-au intors spre mine.
Harry a venit repede la mine si m-a sarutat. Ma strangea de fund cu o mana, iar cu cealalta de talie.
Asta imi aduce aminte de Louis..
Louis! Oare ce o sa zica..??Inca ne sarutam , in fata baietilor.
Harry ma ridica astfel eu imi încolăcesc picioarele în jurul taliei lui.Urca scarile cu mine in brate ajungand in camera noastra.
Cate se intampla intr-o singura zi..
Louis POV
Stateam si il consolam pe Harry cand am auzit-o pe Alaska cum cobora.
Ne-am intors toti spre ea.Harry a mers repede la ea si a sarutat-o . La naiba.
O pipaie.. O sa mor de nervi.
Ma incordez când vad ca Alaska nu se impotriveste."Ce ai frate? " imi sopteste Niall.
"O sa il omor pe Harry daca nu o lasa. " spun nervos.
O ridica si se duc la etaj. O sa si-o traga. Aghh.. Alaska e a mea! A meaaa!!
"Louis? O placi pe Alaska? " ma intreaba Zayn.
"Da! Si acum si-o trage cu Harry. " zic incercand sa par calm.
"Ce? Alaska? Serios, Louis? Adica.. Nu e de mirare. E o fata super frumoasa si mai are si formele ei... Asa... Perfecte! " zice Niall ganditor.
"Nici sa nu te gandesti Niall! " il amenint.
"Okok" spune razand.
"Ma duc la ei. Nu pot suporta asta! " spun si ma ridic.
Urc scarile rapid, dar cu frica.
Stau in fata usii camerei lui Harry.
O sa intru.Deschid usa si o vad pe Alaska pe pat cu telefonul in mana. Nici urma de Harry prin camera.
"Harry? " intreb itrand in camera si inchid usa.
"La baie. " raspunde .
"Okay.. Alaska.. Diseara.. Cand toti se culca hai un pic la mine in camera. Vreau sa iti spun ceva. " zic in soapta astfel sa nu ma auda Harry.
"Ahm... Ce? " intreaba nesigură .
"O sa vezi. Doar hai. "
"Dar Harry. O sa fie aici.. Nu pot iesi fara sa ma vada "
"Ii spui ca mergi la baie. "
"Bine.. Voi venii. "
"Bun. O sa te astept. "
An iesit din camera ai am plecat spre a mea.M-am asezat pe pat. Am luat teyefonul si acum asteptam sa treaca timpul sa o pot saruta pe Alaska.
Heei! Mda.. Nu am somn.
Am pus un capitol asa scurt pentru a va lasa in 'suspans' --zic eu--.Nu va faceti griji urmatoarele capitole vor fii de circa 1000 cuvinte.
Acesta are abia 405 :))
CITEȘTI
Harry Styles adopted Me
FanfictionRose are red Violets are blue I fucked your ass But I love you.