Se spune ca plecarea în alt oraș este un nou capitol de viață, pentru a descoperi oameni noi, prieteni sau acea persoana cu care vrei sa Îți continui tot restul vieții, însă acest lucru nu și pentru mine.
Iata-ma indreptandu-ma spre New Orleans, micuțul cartier francez care ascunde atâtea secrete și atâtea persoane misterioase.
Mă aflu în mașină cu tata indreptandu-ne spre New Orleans. Cuprinsa în gândurile mele nici nu mi-am dat seama cât de repede am ajuns în locuința mea noua. Arata minunat însă nimic nu se compara cu Falls, orașul meu natal în care mi-am petrecut 17 ani din viață.
Mâine era prima mea zi la liceu și pot spune ca sunt emoționată într-un fel plăcut.
În sfârșit ajunsă la liceu , am intrat în clasă după multe insistențe ale tatălui meu.
Când să intru în clasă am avut cel mai plăcut șoc din viața mea.O prietenă din copilărie pe nume Victoria era exact în aceiași clasa cu mine.Măcar așa aveam și eu pe cineva cunoscut în școala și nu mă simțeam așa singura.
Se sună de prânz , iar eu cu Victoria ne îndreptam spre cantină discutând mai multe întâmplări din cei 10 ani in care nu ne-am văzut.Am intrat în cantină.În timp ce stăteam la rând,unul dintre popularii liceului Edward Lockwood îmi făcea cu ochiul.Plecasem de la rând și dintr-odată Cristian,fratele celui care îmi făcuse cu ochiul apare în drumul meu și am vărsat tot ce aveam pe el.Nu pot explica cât de stânjenită m-am simțit in acel moment,toată cantina a râs de mine.Am fugit oriunde am reușit în afara cantinei și la un momentdat m-am împiedicat și apare Edward în spatele meu. Mă ridicaseră de jos și mă întreabă:
,,-Ești ok?"
,,-Da ,mulțumesc că îți faci griji pentru mine."
,,-Pai ar fi păcat ca o fată așa frumoasa ca tine să pățească ceva."
,,-Presupun."
După ce m-am ridicat , am observat că aveam o rană pe mână și l-am întrebat pe el unde este cabinetul liceului. Răspundzând destul de ciudat unde este ,mi-a zis sa plec cât de repede pot , de parcă nu ar suporta sângele. Am plecat cât de repede am putut pentru că întârziam la chimie unde trebuia să îl văd din nou pe Edward. Am ajuns în laboratorul de chimie și acolo toți mă strigau împiedicata, visătoare și altele.
Cel puțin colega mea de bancă era Vick și nu stăteam cu unul dintre acei insuportabili. Dintr-odată ,pe ușa sălii de curs intră Edward , acesta aruncându-mi o privire sinistră și rece. Trece pe lângă mine cu indiferență , de parcă nu m-ar cunoaște. M-am simtit puțin iritata de reacția lui, deoarece nimic nu mai se lega intre noi. Era bipolar sau doar încerca să fie drăguț.
Am încercat sa îmi alung gândurile despre Edward fiind atenta la ora însă acesta se uita insistent la mine.
Orele de curs s-au terminat așa ca am plecat împreună cu Victoria spre casa. Pe tot parcursul drumului aceasta a observat ca nu mă simt prea bine, însă i-am zâmbit spuandu-i ca nu are de ce sa se îngrijoreze. Am ajuns în fata casei Lockwood și am văzut un corp de om masiv, dar din păcate era mort. Am înghețat total, aruncandu-i lui Vick o privire de spaima amândouă fugind spre casa.
Am stat și am meditat la cele întâmplate azi.
" Edward Lockwood cine ești tu cu adevărat ?"
CITEȘTI
Tinerii vampiri
Teen FictionIubire ? Pofta de sânge? Colți? Vampirii.. De ani de zile acest cuvânt îi ucide mintea lui Kristen, fata timida care vrea sa afle orice despre vampiri, pana când în viața ei are Edward, vampirul misterios care încearcă sa se ascundă și sa păstreze...