Capitolul IV

18 3 0
                                    

Oare cum e sa ti se schimbe viata radical atunci cand te indragostesti?
Din moment ce am aflat ca Edward este vampir am meditat la toata situatia inclusiv partea cu sarutul si am realizat ca eu tin foarte mult la el si nu as vrea sa il vad trist sau ranit vreodata.

     Alarma ceasului a sunat, trezindu-ma pentru o noua zi la liceu alaturi de Edward.M-am pregatit sa plec auzind niste rasete de barbati in camera de zi aceia fiind Edward si tata...Stai ce? Edward si tata? Razand?
Ma scuzati daca am intrerupt  ceva..am zis eu destul de sarcastica
Chiar pe tine te astepam sa mergem impreuna, iar tatal tau a fost de acord sa imi tina companie. Spune Edward afisand un zambet strengar.Deci, mergem?
m mers impreuna la liceu, toata lumea avand o figura neutra si uimita, deoarece nicio fata nu a fost pe placul lui Edward.
Toata lumea se holbeaza la noi. Ti se pare ceva normal? Il intreb iritata de toate privirile colegilor si celorlalti elevi ai liceului.
Daca ar fi sa incalc o regula, o voi face pentru tine, dar pana atunci eu zic sa ne bucuram de moment ca doar o viata avem, corect? Spune luandu-ma de gat razand de ceea ce a zis.

         KRISTEN'S POV.
     Tot nu este credibil ca baiatul pe care il iubesc si de care sunt indragostita este un vampir . Asa ceva poate fi doar in filme, dar de un lucru sunt sigura ..nu imi este frica de el. Pur  si simplu face parte din mine si poate este cel mai bun  lucru care mi se putea intampla.

     Am intrat in sala de crus impreuna cu Edward acesta asezandu-se langa mine, imediat intrand si profesorul spunandu-ne ca azi vom vorbi desrpe William Shakspeare.
Mi se un scriitor deosebit mai ales cu atatea carti cunoscute de sute de mii de persoane din toata lumea.
  
Esti interesata de Sakespeare, nu gluma! Imi sopteste Edward suav.
Pai este un scriitor genial, ii iubesc toate cartile. I-am raspuns fiind satisfacuta de raspunsul pe care l-am spus.
Mai vedem noi ..auzi vreau sa iti zic ceva..imi spune acesta putin ingrijorat.
Edward Wilson. Ce este mai important de discutat decat William Shakespeare? Poti te rog sa imi spui un citat de al sau referitor la iubirea pura?
  "Când dragostea vorbește, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului." spune acesta privindu-ma in ochi sarutandu-ma de fata cu toata lumea, eu raspunzandu-i imediat.

      Stai! Ma sarut cu Edward, vampirul de care sunt indragostita, in timpul orei, de fata cu profesorul , din cauza ca a recitat cel mai frumos citat a lui William. Asta nu suna prea bine.
Wilson si Devonne afara din clasa imediat. Tipa profesorul, imediat executand ceea ce ne-a ordonat, plecand spre o cafenea.

                       EDWARD'S POV

Ai fost nebun atunci cand m-ai sarutat si ai si creat probleme. Cum ai putut face asta? Imi arunca o privire serioasa si plina de furie
A fost ceva de moment, scuze chiar nu am... dar am fost intrerupt atunci cand buzele sale s-au presat peste ale mele formand un sarut minunat.
   O iubesc si o iubesc al dracului de mult, sper doar sa nu o ranesc niciodata  pentru ca nu mi-as putea ierta una ca asta. Este prea speciala pentru a fi ranita.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 27, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tinerii vampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum