Capitolul III

17 2 0
                                    

Venise ziua de vineri ,iar Edward nu venise la școala ceea ce mă punea pe gânduri. În clasa noastră a venit un nou coleg pe nume Dylan care arăta foarte dubios .El s-a Așezat lângă mine neștiind ca Edward îmi era coleg de banca.
-Buna ,eu sunt Kristen.
-Eu sunt Dylan încântat de cunoștința.
După ce am vorbit mai multe amănunte cu Dylan ,a intrat Edward , foarte nervos, pe ușa sălii de curs. Nervos, cum era el, a încercat cât de politicos a putut să-l dea la o parte de lângă mine , el refuzându-l.În momentul în care Dylan l-a refuzat, ochii lui Edward au început sa își schimbe radical culoarea devenind din ce în ce mai negrii.
La început am amuțit de spaima, Dylan a plecat de lângă mine spunandu-mi sa am grija cu el.
Acesta s-a așezat lângă mine zambindu-mi însă eu încă eram încremenită de frica.
M-am uitat toată ora la el acesta fiind atent la ce preda profa, dar eu nu mă puteam concentra.
La finalul orei l-am prins pe Edward de mana intrebandu-l dacă ne vedem după ore sa discutam despre ceva foarte important , acesta acceptand.
S-au terminat orele de curs, iar eu cu Edward trebuia să ne întâlnim în fața liceului pentru a ne duce în parc împreuna.
Am ajuns în parc unde avea să-mi mărturisească ceva la care sincer nu mă așteptam.
-Ce trebuia să îmi spui?
-Îți voi spune dar promiți ca nu vei zice nimănui ?
-Depinde.
-Ok, deci...nu știu cum sa îți spun sa nu sune aiurea.
-Hai spune.
-Sunt un vampir.
M-am uitat speriată la el și am început sa fug în toate direcțiile. Degeaba, el mă putea prinde mereu .
M-am calmat într-un final și am discutat cu el despre asta.
Se făcuse 7 seara și am zis sa plecam. Edward m-a condus pana în fața ușii. Ne-am îmbrățișat ,iar el a plecat cât de repede. M-am dus la culcare , dar mai simțeam o prezența în preajma mea.  Am verificat peste tot sa văd dacă e cineva. Dintr-odată apare Edward în spatele meu spunându-mi că mă iubește. Eu i-am zâmbit iar el s-a apropiat ușor și m-a sărutat.

Tinerii vampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum