1.

45 4 0
                                    

Zhora bylo slyšet dupání a křik. Walburga Blacková už to nevydržela a zařvala: "Siriusi okamžitě toho nech a přijď dolů! Teď hned! "Z vrchu se ozval nelidský zvuk a chlapec zdupal ze schodů. "Ano mami? Potřebuješ něco?" Sirius vypadal jako kdyby celou noc nespal, ale válel se v křoví jeho dlouhé černé vlasy byly rozčepířené kolem celé hlavy a pod okem měl monokl."Jak to prosím tě vypadáš? Okamžitě se učeš! Co tam proboha děláš, že se dům málem zboří?"vřískala Walburga."Já sám? Regulus je v tom vždycky nevinně! Že?A to, že mi skáče po posteli to nic není to, že mi ničí věci taky ne? A ještě řekni, že..." co že... už nedořekl jeho matka mu vrazila pár facek. Chlapec se po ní ohlédl, nafoukl se a oddupal nahoru.


Jakmile došel do svého pokoje jeho mladší bratr se rozesmál jelikož ta obtisknutá ruka na chlapcově tváři nešla přehlédnout." Vypadni!", ale Regulus dělal, že nic neslyšel a smál se dál."Řekl jsem vypadni!"Sirius vzal bratra za límeček a vyhodil před dveře vzal klíč a zamkl se. Na mudlovské zámky kouzla neplatí, oddychl si konečně bez bratra.Regulus zatím oddupal do svého pokoje a práskl dveřmi. Zespod se ozvalo: "Kdo to byl? To ty Siriusi? Jestli ano, tak pojď dolů! Teď hned!" "Né mami, to tentokrát Regulus!" A s těmito slovy se vrhl na postel a během pěti minut usnul a vzbudil se až pozdě odpoledne.


Omlouvám se za to, že je to tak krátké ostatní kapitoly budou delší. Je to moje prvotina takže ke mě nebuďte schovívaví a pište do komentářů/ na mů profil do konverzace, co se vám líbí nebo ne, nebo napište co změnit. Za všechny připomínky a čtení díky.



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 20, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Já vrahKde žijí příběhy. Začni objevovat