Nu sunt prima şi cu siguranţă nici ultima care vorbeşte pe această temă. Şi ştiţi de ce? Pentru că mereu va exista acel prieten adevărat în viaţa noastră.. Acel prieten adevărat care la un moment dat va găsii ceva mai bun de făcut decât să fie acolo pentru tine, aşa cum ai fost şi tu pentru el la rândul tău..
Prefer să vorbesc despre ambele extreme ale prieteniei, prefer să discut despre amândouă având în vedere că la anii mei , nu că aș fi chiar atât de bătrână, am trecut deja prin tot ceea ce ține de prietenie !
Am auzit atât de multe variante cum că prietenia care trece de doi ani, rezistă. Dă-o încolo de treabă, că nu am auzit minciună mai mare decât asta..
Acum să nu vă gândiţi că dacă am păţit-o eu, aţi putea să o păţiţi şi voi! Nu, poate doar eu am fost mai ghinionista şi sper din tot sufletul meu ca voi să nu fiţi la fel..
În fine... Idea e că :
Prietenia e cel mai frumos sentiment.. Sunt sigură că aveți habar cum se simte.. Cum se simte să ştii că oriunde te-ai afla, chiar şi în celălalt capăt al globului, să ştii că există cineva acolo care să fie gata să traverseze oceane numai ca să-ţi să-ţi fie aproape, că există cineva compatibil cu nebunia ta, compatibil cu tine şi gata mereu de a încerca cele mai nebuneşti idei doar pentru că asta fac prieteni..
Pot spune că simt acest sentiment de vreo patru ani încoace, când am reuşit să-mi găsesc geamănă. Să spun că suntem compatibile ar fi prea puţin. Nu am idei şi nici cuvinte de ajuns încât să descriu relaţia noastră.. Aşa că Paula, de acolo de unde ești vreau să ştii că te iubesc!
Lăsând asta la o parte.. Știi, nu trebuie să vezi chipul unei persoane ca să-ți fie prieten.. Nici nu aveți idee ce prieteni de nădejde, gata să fie acolo pentru mine până şi la cele mai târzii ore din noapte, mi-am făcut cu ocazia acestui site.. Am pierdut legături cu lunile şi ne-am regăsit în secunde, la fel de prieteni ca întotdeauna..
Prietenia nu constă în vederea unui chip sau în umărul unui persoane, constă în caracterul aceluia pe care tu îl numești cu atâta ardoare prieten.. Căci degeaba îi vezi umărul, şi el nu e acolo când ai tu mai multă nevoie, degeaba îi vezi ochi şi ei nu îți arată compasiune sau nu-ți împărtășesc durerea atunci când cazi..
Așa că, vreau să vă mulțumesc cu această ocazie!Mai mult de atât, m-am temut să plec la facultate, să stau în cămin cu persoane necunoscute, aproape că am făcut un scandal monstru din cauza asta, dar acum după aproape 6 luni nu pot să fiu mai fericită că am cedat în cele din urmă.
Pentru că dacă nu aş fi cedat nu aş fi întâlnit o persoană, care acum înseamnă enorm pentru mine, aşa că dragă mea Crisu, cu ocazia a aproape şase luni de relaţie (inside joke) şi implicit de prietenie vreau să ştii că te iubesc şi vreau să-ţi mulţumesc că ai apărut în viaţa mea.
E amuzant că m-am temut să-mi las prietenii în urmă, fără să mă gândesc că ar fi trebuit să-mi fie de fapt teamă să nu fiu lăsată în urmă.. Când am aflat ca voi fi în acelaşi oraş cu una dintre cele mai bune prietene, vă jur, că nu m-am gândit o clipă că vom ajunge să fim ca doi străini..
Nu ai idee cât de repede se pot schimba lucrurile, de multe ori chiar şi o fracțiune de secundă e prea mult..
Te pui seara să dormi cu zâmbetul pe buze știind că acolo mereu o să fie cineva acolo pentru tine.. Şi brusc de dimineața ești singur, poate mai singur decât ai fost vreodată!
Şi știi copile ce e mai trist în toată treaba asta, cu prieteni adevărați... E trist copile că ajungi să fi trădat pentru persoane pentru care tu ai face orice, ai fi în stare să-i aperi de gura lumii și dacă ar fi vinovați.. Şi e trist ca ei nu ar face la fel..
Dar e mai trist copile.. E mai trist ca după asta nu vei mai fi capabil să ai încredere în alte persoane.. Şi e mai trist că din cauza unor suflete goale, lipsite de compasiune pentru alții, ai să ajungi să fi singur şi să-i alungi pe cei ce te iubesc!
Așa că.. Încearcă să fi independent copile înainte de toate, încearcă să te bazezi doar pe tine ca să fi mereu gata pentru orice! Și copile.. Când crezi că ți-ai găsit cu adevărat, un prieten adevărat, un prieten care e gata să riște pentru tine, preţuieşte-l!
Dacă ar trebui,acum, să-ți numești cele mai de încredere persoane.. Cați din prieteni pe care ii numești adevărați, ai putea numii copile?
•••
Hei,sunt eu din nou..
Dacă aveți anumite discuții ce doriți să le abordați/abordăm doar lăsați-mi un comentariu!
😘
CITEȘTI
Gânduri printre Rânduri
Короткий рассказE ceva ce poate fi numit „ Jurnal Online ".. Am trecut printr-o perioadă greuță,în care am fost cam overthinking.. Așa ca mi-am pus sufletul „ pe foi "... ©copyright