Child, don't waste your life

35 4 0
                                    

Ați trecut vreodată prin etapa aia a vieții în care ai simțit că nu ai un scop? Că nu ești bun de nimic?

Nu? Atunci sper sa nu o faceți vreodată!

Nu cred că au trecut două luni bune,nu,clar nu au trecut. Două luni de când mama îmi spunea clar și răspicat că nu sunt sunt bună de nimic, nu fac nimic cu viața mea .. Și asta doar pentru că luasem o notă mică la un examen..

M-a durut,oh și cât m-a durut.. Nu am vorbit cu ea o perioadă bună,aproximativ o săptămâna.. - si asta pentru noi e foarte mult -..

Revenind, nu i-am vorbit, ba mai mult i-am aruncat în față reproșuri despre cum nu e mulțumită niciodată de mine, despre cum ea nu înțelege că uneori e chiar greu să iei o notă bună.. I-am reproșat  până și faptul că nu mă iubeste și știu cât de mult a durut-o,dar nu mi-a pasat.. Și ea mă rănise.. 

Apoi, după ce am stat într-o bună zi pe balconul căminului, cu un pahar de bere în mâna, am realizat câtă dreptate putea să aibă..  

Nu făceam chiar nimic cu viața mea, dar nimic. Mergeam la facultate și veneam acasă. Cel mai mare scop al meu in viata devenise lenea, o lene incurabilă care mă schimba pe zi ce trece în ceea ce nu voiam vreodata să devin...

Am analizat la rece, dintr-o perspectiva neutră și mi-am dat seama trebuie fac ceva.. 

Și am facut, atât de multe încât acum de abia îmi găsesc timpul liber.. Dar nu imi pare rău!

Am început cu lucruri mărunte, cum ar fi alergatul, apoi cu voluntariatul și apoi cu cel mai măreț lucru din ultima vreme.. Un job!

Nu aș putea fi vreodata mai mulțumită de alegerile făcute, în sfârșit am un scop în viață.. În sfârșit îi simt pe ai mei  mândrii de mine, mândrii  peste sută la sută.. Și toate aceste lucruri imi fac bine ca persoană..

Nu știu exact unde voiam să ajung sau despre ce îmi doream să vorbesc cu exactitate, dar ce vreau să vă spun vine acum:

Copile, viata e scurta.. - anul acesta am văzut cât poate fi de scurta și crudă .

Copile, nu pierde timpul, nu lenevii pentru astăzi nu te simți în stare de nimic.. dacă astăzi nu te simți, nu te vei simții nici mâine și asta va continua până nu te vei mai simții în stare vreodată de ceva..
Și nu am vrea asta.

Copile, stiu ca serialele sunt tentante, dar mai bine ia o carte ! Știu patul îți trage cu ochiul chiar și când te ridici dimineața din el. Copile tu ignoră-l, e o relatie toxica..

Fa ceva cu viața ta, trăiește-o la maxim. prostii, cu cap , esti tanar, dar și lucruri care i-ar face pe ai tăi mândrii.. 

Combină utilul cu plăcutul și nu pierde timpul !


Child, don't waste your life!

Gânduri printre RânduriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum