V noci jsem měla sen. Hroznej sen. Zdálo se mi že moje máma umřela. Že vběhla na silnici a přejel ji kamion. Možná si říkáte že to byl pro mě šťastný sen ale nebyl. Nikdo přece nechce aby jeho máma umřela.
Vstala jsem kolem 9té hodiny ráno . Udělala jsem si svoji ranní rutinu. Moje máma zase není doma. Klasika. Když jsem snídala volala mi Verča..
J: Ahoj co potřebuješ?
V: Ahoj. Hele Vláďa bude mít nějakou párty s kamarádama . Nechtěla by si přijít?
J: No nevím . Nebudu tam překážet?
V: Neboj ty nikdy!💜
J: No tak dobře. V kolik ?
V: V 5 u mě. Pa
J: PaKoukla jsem na hodiny. Jsou 2 odpoledne. Asi si zajdu někam na jídlo.
Šla jsem do KFC pro B-Smart. Sedla jsem si tam jedla (Tak to nikdo nečekal Kiki 😂) Když jsem dojedla chtěla jsem se trochu projít takže jsem šla domů přes park. Moc lidí tudy nehodí. Je to klidné místo.
Šla jsem si hezky svojí pomalou chůzí . Když v tom ke mě přišel Lukáš - můj bývalý kluk který mě mlátil .
(L-Lukáš , J-Já Kiki😂😂)L: jé ahoj Kiki to je ale náhoda co?
J: Co po mě chceš?
L:Tebe
J:Lukáši spolu jsme skončili.
L:Já ne
J: Lukáši nech mě!!Lukáš mě táhl ke křoví. Křičela jsem jak jen to šlo.
L: Klidně si řvi dál nikdo tu v okolí není
J:Né prosím nech mě!V tu chvíli se někdo přiblížil a praštil Lukáše přes hlavu nějakou tyčí. Víc si nepamatuji. Omdlela jsem.
*POHLED ŠTĚPÁNA A.K.A BAXE💜💜*
Šel jsem k Vláďovi a jeho holce Verče na párty, šel jsem parkem je to tam uklidňující . Vždycky když jdu k Vláďovi chodím tudy. Když v tom slyším za křovím křičení a pláč. Vedle mě ležela tyč tak jsem ji popadl a praštil toho kluka co chtěl znásilnit tu holku. Ta holka omdlela. Vzal jsem ji do náruče a odvedl k Vláďovi.
V: Ahoj Štěpá.... Nedořekla to protože viděla tu holku. Vypadala na to že jo zná.
V: Bože Štěpáne to je Kiki. Kde si ji našel?? Snad si ji neunesl že ne? Podívala se na mě pohledem ala Jestli jo nakopu tebe.
J: Verčo pomoc mi s ní. Našel jsem ji v parku když jo chtěl nějaký kluk znásilnit. Podíval jsem se na ni vážně
V:Jasně pojď ji dát na sedačku. Snad se za chvíli probere
-----------------------------------------------------------
Takže. Myslím že by to pro dnešek stačilo 😂 Omlouvám se ti Verčo ale vlasy mi trvaly trochu dýl než jsem čekala. Zítra čekejte další díl. Zatím ahoooj😂💜💜
ČTEŠ
Já a Bax
FanfictionSama nevím ještě o čem to bude :D Čti a dozvíš se. A předem se omlouvám za chyby