3.

293 12 6
                                    

* Pohled Kiki*
Probudila jsem se u Verči a Vládi v bytě. Chvíli jsem přemýšlela jak jsem se sem dostala. Pak jsem si vzpomněla na Lukáše a na to všechno. Brečela jsem. Nemohla jsem přestat. Nešlo to. V tu chvíli ke mě přišel Baxtrix. Můj idol. A já tady brečím jako nějaká chudinka.

*Pohled Štěpána*
Slyšel jsem pláč. Hned mi došlo že je to Kiki. Šel jsem za ní do obýváku. Bylo mi ji líto.

J: Ahoj. Ty si Kiki že?  Bože já jsem fakt ocas.nic lepšího mě napadnout nemohlo že?
K: J--jo jsem Zakoktala
J: Víš kdo byl ten kluk co tě napadl? Zeptal jsem se opatrně
K: T-to byl můj bývalý kluk. Řekla jsem.
J: Jsem Štěpán. Řekl jsem a podal jí ruku
K:Já vím. Znám tě si můj velký idol Bax... Teda Štěpáne.
J:jsem rád že ti můžu dělat úsměv na tváři. Hele půjdu za Vláďou a Verčou. Ty by si měla spát
K: Dobře stejně jsem unavená řekla a já odešel
(V - Verča. Vl - Vláďa J- Já-Štěpán)
V-Tak co Kiki?
Vl-Nedostala infarkt když tě viděla?
J- Dá se to tak říct. #Kappa 😂
Vl- Hele Veru budu muset jít za Petrem (Peeetaaatv vím že s polu bydlí ale tady v té ff ne. Pozn. Autorky)
V- jo jdi . Papa

*Pohled Vládi"
Šel jsem k Petrovi do bytu jestli by mi nepůjčil kameru . Když jsem šel kolem jeho paneláku uviděl jsem pár lidí co kopou do nějaké holky . Na nic jsem nečekal a šel jsem k nim (J-Já Vláďa KaH - kluci a jedna holka )
J:co si o sobě myslíte když mlátíte holku?! Zařval jsem na ně
KAH: V klidu kámo už jdem pryč. Už ta děvka dostala co potřebovala pár ran do držky.(žádné dvojsmysly 😂)
Řekli a odešli. Když jsem k té holce došel byla to ..........

*Pohled Kiki*
Hned jak Štěpán odešel , tak jsem se sebrala a šla domů. Bylo mi blbý tady být. Z kuchyně jsem zaslechla že Vláďa jde k Petrovi . Ten bydlí 2 patra podemnou. Když jsem byla už u paneláku kde bydlím. Uviděla jsem Lukáše s Lucií a její squad..

Chtěla jsem kolem nich projít aby si mě nevšimli když v tom jsem zakopla o klacek U mě - klasika. Přišli ke mě a začali do mě kopat. Na chvíli přestali a Lucie vzala zapalovač a přiložila mi plamen na ruku. Vykřikla jsem bolestí.

Potom mě Lukáš kopnul do hlavy a pak si pamatuji jak mě někdo vzal do náruče a někam se mnou šel. potom jsem omdlela.

*Pohled Verči*
J: Štěpáne?
Š: no?
J: Tobě se líbí Kiki že?
Š:To je to na mě tak poznat?
J: Štěpáne v klidu nebo tu bude místo rajčete Štěpána , už jenom rajče
Š:Jdu se na ní podívat, jestli ještě spí
J: Jo běž. .

*Pohled Štěpána*

Vešel jsem do obýváku a Kiki tu nebyla. Kde sakra je?? Jenom tyhle myšlenky se mi honili hlavou.

Oukej. Takže dneska to je 520 slov na ff. Budu ráda za každý vote a koment. Dneska vyjde díl ještě nějak večer . Mám až do 5ti tak pa lidi

Já a BaxKde žijí příběhy. Začni objevovat