*Diğer bölümü atlamayın lütfen ve yorumların hepsine yarın birlikte cevap vereceğim. Seviliyorsunuz❤*
-we are one-
Suho omma: Herkes buraya baksın bir.
Kyung: Bir şey mi oldu Suho?
Suho omma: Aslında o kadar da önemli bir şey değil ama siz nasıl karşılarsınız bilmem. Herkes toplasın öyle söyleyeceğim.
Nini: Hyung endişelendirmeden söylesen?:")
Suho omma: O zaman ben yazayım şimdi. Diğerleri de gelince okur. Biliyorsunuz Buradaki konserlerimiz 5 gün sürecekti. Yani daha 3 gün buradayız.
Min hyung: Evet de burada kötü olan ne anlayamadım.
Suho omma: Kaldığımız otel ve sm arasında tartışma olmuş. Bu yüzden başka bir otelde kalacakmışız. Fakat 5 tane boş odaları var. Bu da o demek ki bazılarımız bir odada 2 kişi olarak kalacak.
Min hyung: Eee ben yine bir sorun göremiyorum?
Dae: Minseok haklı. Zaten birlikte aynı odaları paylaşmıştık hepimiz.
Suho omma: Sizin için sorun yoksa o zaman şimdi odaları nasıl paylaşacağımızı kararlaştıralım.
Min hyung: Ben Jongdae ile birlikte kalırım. Olur değil mi Dae?
Dae: Tabiiki olur Minseok.
Suho omma: Tamam o zaman 1 odayı size verdik. Kaldı 4 oda ve 7 kişi.
Xinggie: Ben Jongin'le kalırım. Aranız da en az horlayan o olduğu için onunla aynı odada uyuyabilirim.
Nini: O zaman ben de Yixing hyungla kalırım. Kaldı 3 oda ve 5 kişi.
Kyung: Sehun benimle odasını paylaşmak isterse gerçekten iyi olur. En küçüğümüz olmasına rağmen en titiziniz o ve odayı 2 dakika içerisinde çöplüye dönüştürmüyor.
Suho omma: Sehun ne diyorsun? Kalıyor musun Soo ile?
Hunnie: Benim için sorun değil hyung ama geriye sen, Chan ve Baekhyun kalıyor. Sen ayrı odada kalıyorsun hep ve iş böyle olunca Chan Baekhyun'la aynı odayı paylaşmak zorunda kalacak. Bunu da istemiyorum ben.
Gökyüzüm💙: Üzgünüm daha yeni girme fırsatım oldu. Benim için problem yok. Sen nasıl istiyorsan öyle olsun. Ve Hun benim için endişelenmemen gerektiğini kaç defa söylemeliyim! Sinirlendirme beni 😒❤
Nini: Hyung sen nasıl bir manyaksın anlamış değilim. O emojilerin zıtlığına baksana shshsshsh kalp attı hem de. Chanhun shippers bunu görse feels geçirmekten ölürdü :")
Gökyüzüm💙: Jongin kaşınıyorsun sen galiba. Gelip kaşımamı ister misin?
Nini: Aaa hyung kaşındığımı nereden bildin? Sırtımı kaşırsan iyi olur aslında😂😂
Gökyüzüm💙: Dalga geçiyorsun bir de ha? Göstereceğim ben sana kaşınmayı yarın. :")
Suho omma: Laf nereden nereye geldi. Bir bitirelim şu meseleni sonra istediğinizi konuşursunuz. O zaman Chanyeol ve Baekhyun siz aynı odada kalıyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one more chance/chanbaek
Fanfiction2015 yılında gruptan ayrılan Baekhyun 2 sene sonra Exo'ya yeniden dönerse bitmiş sanılan aşk yeniden doğar mı? baekhyunee_exo: Pişmanım Chanyeol. Seni öylece bırakıp gittiğim için affet beni. real_pcy: Pişman olman hiçbir şeyi değiştirmiyor Baekhy...