real_pcy: Amacın ne senin Tanrı aşkına? Ne istiyorsun benden Baekhyun? Ne?
baekhyunee_exo: Amacım belli değil mi Chan? Seni geri istiyorum.
real_pcy: Ben istemiyorum Baekhyun. Görmüyor musun benim için ne kadar değersiz olduğunu? Bu kadar mı gurursuzsun Baekhyun?
baekhyunee_exo: Görmüyorum ve görmek de istemiyorum. Chanyeol gerçekten seni seviyorum. Hatalar yaptım, kabul ediyorum. Seni çok incittim. Piç gibi davrandım. Fakat olmuyor sensiz. Yapamıyorum.
real_pcy: Biliyor musun Baekhyun sen gruptan gittiğin zaman ben de böyle diyordum. Kaç gece Sehun'a sarılıp ağlayarak yapamıyorum, onsuz olmuyor dedim bilemezsin. Canının yanıp yanmadığını söyleyemem ama eminim ki benimki kadar yanmıyor canın. İhanet kadar acıtmıyor hiçbir şey.
baekhyunee_exo: Chan ben senin bir damla gözyaşına bile kıyamazken nasıl bu kadar incittim seni?! Bir şans daha istiyorum senden. Her şeyi telafi edeceğim.
real_pcy: Tek bir neden söyle Baekhyun. Öyle bir şey söyleki inanayım sana. Haklı o yaptıklarında diyeyim. Affedebileyim seni. Neden gittin?
baekhyunee_exo: Lanet olsun bilmiyorum! Her şey çok fazla üstüme gelmeye başlamıştı, kaldıramadım. Bıktım baskılardan anlıyor musun? Rahat hayat yaşamak istedim.
real_pcy: Bu mu yani? Gerçekten sırf bu yüzden mi gittin? Baekhyun sana nasıl baskı yapılıyorsa bize de aynısı yapılıyordu. Fakat biz vazgeçmedik, sonuna kadar direndik. Çünkü söz vermiştik bir birimize. Hatırlamazsın ama biz biriz ve asla terketmek yok demiştik.
real_pcy: Her şeyi boş verdim Baekhyun. Grupu, kardeşim dediğimiz insanları bir kenara bıraktım. Peki ya ben Baekhyun? Giderken hiç olmazsa vedalaşmaz mı insan? Kaç gün gelmeni bekledim. Gitti dediler inanmadım. Beni bırakmaz dedim. Bunları böyle yazmak kolay görünüyor değil mi? Fakat inan çok zor. O günleri hatırlamak bile seni gözümden bir kez dana düşürüyor.
baekhyunee_exo: Ben senin bu kadar acı çekeceğini düşünmemiştim. Ben bunların hiç birini bilmiyordum. Geçmişte hatalarım çok oldu evet ama pişmanım Chanyeol. Seni öylece bırakıp gittiğim için affet beni.
real_pcy: Pişman olman hiçbir şeyi değiştirmiyor Baekhyun. Rahat bırak beni! Lütfen en azından bunu yap. Seni görmek bile benim canımı fazlasıyla yakıyor. Biraz da olsa seviyorsan düş yakamdan. Chanbaek bitti.
baekhyunee_exo: Tamam. Teşekkür ederim, özür dilerim ve seni seviyorum.
~~~~~~
836,026 beğenme
kpop.news Geçtiğimiz haftalarda dünyanın en ünlü ve başarılı grubuna geri dönen eski üye Byun Baekhyun bu gece hasteneye kaldırıldı. Hastanede olan insanlar bileklerinin sargıda olduğunu söylüyorlar. Şirketi SM hâlâ bir açıklama yapmadı ve fanlar bu sakinlik yüzünden çok kızgın durumdalar. Baekhyun'un durumu hakkında bir bilgimiz yok ama umarız kısa bir zamanda iyileşir ve güzel sesinden bizi mahrum bırakmaz. Dualarımız seninle Byun Baekhyun!
46,839 yorumun tümünü görpn: Tanrım neler oluyor? Bu çocuk daha geri döneli 2 hafta olmadı bile. Şimdiden hastanede ama...
rg: Bilekleri sargıda mı? Ne yani intihar etmeye mi çalışmış? İnanamıyorum.
lb: İyi olmuş! Geberse keşke pislik! Hiç sevmiyorum o piçi! Ölmeği hakediyor, Exo'da olmayı değil.
zy: Kesin bir bilgim yok ama ne olursa olsun çabuk iyileşmesi için dua ediyorum. Baekhyun gerçekten iyi biri ve böyle bir duruma gelecek kadar ne yaşadı merak ediyorum.
cxxp: Neden senden nefret edemiyorum Byun Baekhyun? Sana bir şey olduğundan neden benim de canım yanıyor? Bunu bir kez daha söyleyemeyecek olmam zor ama seni seviyorum. Benim yüzümden bu hâlde olman çok koyuyor. Tüm yaptıklarına rağmen iyileşmeni ve yanımıza geri dönmeni istiyorum. Tanrı beni senin yokluğunla bir daha sınadı ama bir dahakini kaldıramam.
hm: Salak mısın sen? Neden Baekhyun'ı tanıyormuş gibi konuşuyorsun? Gören de sevgilisi veya yakın arkadaşı sanar. Salak fanlar işte... @cxxp
*Çok mu klasik oldu bilemiyorum ama bazı şeyleri yapabilmem için böyle bir olayın olması şarttı. Şahsen ben hâlâ Baekhyun'a sinirliyim. Neyse. Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. "Unexpected love" final olduğu için artık buradan devam edeceğim. Desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler. Seviliyorsunuz.💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one more chance/chanbaek
Fanfiction2015 yılında gruptan ayrılan Baekhyun 2 sene sonra Exo'ya yeniden dönerse bitmiş sanılan aşk yeniden doğar mı? baekhyunee_exo: Pişmanım Chanyeol. Seni öylece bırakıp gittiğim için affet beni. real_pcy: Pişman olman hiçbir şeyi değiştirmiyor Baekhy...