real_pcy: Baekhyun bugün neden konserde öyle sessizdin?
baekhyunee_exo: Ne yapmalıydım Chanyeol? Ne yapmamı isterdin?
real_pcy: Bilemiyorum ama ne bileyim seni öyle sessiz görmeye alışık değilim.
baekhyunee_exo: Sessiz oluyorum neden sessizsin? Kendimi belli ediyorum neden yüzsüz gibi davranıyorsun? Ne yapmalıyım Chanyeol? Nasıl yaranabilirim size?
real_pcy: Baekhyun sen iyi misin? Odada da yoksun. Bu saatte neredesin?
baekhyunee_exo: İyi değilim! Lanet olsun hiç iyi değilim! Umrunda mı nerede olduğum?
real_pcy: Baekhyun neredesin diye sordum sana!
baekhyunee_exo: Söylemiyorum! Ne yapacaksınız? Bu sefer de umursamaz mı diyeceksin? Hem rahat olursun bensiz!
real_pcy: Ee ne halin varsa gör! Suç zaten merak edende! Ne diye senin gibi birini merak ediyorsam.
baekhyunee_exo: Doğru ya benim gibi biri..
real_pcy: Baekhyun sarhoşsun diyeceğim ama içkili biri böyle yazamaz. Kafan mı güzel?
baekhyunee_exo: 2 yılda o kadar içtim ki Chanyeol artık kolay kolay sarhoş bile olamıyorum.
real_pcy: Neredesin gelip seni alacağım. Hangi bardasın?
baekhyunee_exo: "Hell's children" diye bir bar. Fakat gelmene gerek yok.
real_pcy: Taksiye bindim bile. Sakın oradan ayrılma ve ben gelene kadar bir belaya bulaşayım deme!
baekhyunee_exo: Chanyeol neden gittiğimi merak ettin mi hiç? Gerçekten neden gittiğimi?
real_pcy: Söylemiştin zaten. Kendi rahatlığın için.
baekhyunee_exo: Sen de buna inandın değil mi? Sırf kendim için gittiğime inandın! Ben ne zaman bencil biri oldum Chanyeol?
real_pcy: Kahretsin! O zaman ne diye gittin? Bir şey söylemiyorsun ki!
baekhyunee_exo: Mecburdum çünkü! Sizin için gitmeye mecburdum!
real_pcy: Doğru düzgün anlat! Neye mecburdun?
baekhyunee_exo: Dispatch ilişkimizi öğrenmiş ve şirketi bunu haber yapıp yayınlamakla tehdit ediyordu. Lee Soo Man ne kadar para teklif ederse etsin kabul etmiyorlardı. Bu haberi yayınlamamak için tek şartları daha büyük bir haber vermemizdi onlara. Tek yapabileceğimiz gruptan birini atmaktı. Seçenek olarak da bir sen, bir ben vardık. Seni atamazlardı çünkü sen grup için önemliydin. Tek çare benim gitmemdi. Lee Soo Man bir yıl sonra yeniden gruba döneceğimi, sadece 1 yıl sabretmemi söyledi. Biliyorsun o zamanlar daha yeni yeni popülerlik kazanıyorduk ve birlikteliğimiz duyulursa bu Exo'nun sonu olurdu.
real_pcy: Bunlar gerçek mi? Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. O yüzden neden dönmedin?
baekhyunee_exo: Daha bitirmedim lafımı. Kaç haftadır ben sizi dinliyordum. Her hakaretinize karşı susuyordum ama bu sefer siz dinleyeceksiniz beni! Ben bitirmeden bir şey yazma!
baekhyunee_exo: Sizinle vedalaşamadan gittim çünkü buna dayanamazdım. Seni görürsem gitmekten vazgeçerdim diye korkuyordum. Çin'e gittim. 1 yıl orada kaldım. Berbat geçiyordu her günüm. Sizi özlüyordum. En çok da seni. Senin mutsuz olman beni bitiriyordu. Sonra şirkete geldim. Bu sefer de beni şirkete alamayacaklarını söylediler. Neymiş eski popülerliğim yokmuş artık. Kabul etmedim çünkü anlaşmamız böyle değildi. Sonra yine dispatch ortaya çıktı. Bana seni yeniden gündeme getirebiliriz ama dediklerimizi yapmak zorundasın dediler. O kızlar falan hepsi oyundu Chanyeol. Ben senden başka kimseye dokunamam ki. Midem kaldırmaz bunu! Sadece mecburdum! Yeniden size dönmek için mecburdum bunu yapmaya!
real_pcy: Baekhyun lanet olsun Baekhyun! Ben bunların hiçbirini bilmiyordum! Neden anlatmadın bunları başından beri? Bizi terkettiğini sandık hep!
baekhyunee_exo: Şimdi bile beni suçluyorsun değil mi? Yine beni suçluyorsun! Anlatamazdım! Anlattığım an yeniden postalardılar beni! Fakat artık katlanamıyorum anlıyor musun? Bıktım! Ben sizin için kendimi feda etmişken bana hakaret etmeniz çok acımasızca! Benim ne çektiğimi bilmeden yargılamanız çok bencilce! Senin tutunacak bir ailen, arkadaşların vardı ama benim kimsem yoktu! Ailem bile gruptan ayrıldığımı duyar duymaz sırt çevirdi bana!
real_pcy: Baekhyun ben üzgünüm. Yemin ediyorum çok üzgünüm. Her şey için üzgünüm. Bekle geliyorum. Telafi edeceğim her şeyi. Özür dilerim Baekhyun.
real_pcy: Baekhyun neden cevap vermiyorsun?
Hey!
Baekhyun cevap ver!
Bir saçmalık yapmadın değil mi?
Baekhyun endişeleniyorum!baekhyunee_exo: Üzgünüm bayım ben Baekhyun değilim. Baekhyun beyin olduğu barda çalışan bir garsonum. Arkadaşınız çok içtiği için uyumuş. Lütfen çabuk gelip götürün onu. Ünlü birine benziyor ve burada kalması onun için iyi olmaz sanırım.
real_pcy: Onu arka kapıya kadar getirebilir misin? Rica ediyorum.
baekhyunee_exo: Tabiiki efendim. Fakat lütfen çabuk gelin. İşime dönmem gerek.
real_pcy: 3 dakikaya oradayım.
*Her şey açığa kavuştu artık. Saçma bir neden olabilir ama aklıma daha iyisi gelmedi. Üzgünüm. Baekhyun'un ne kadar zorluk çektiğini tahmin edebildiniz umarım. Desteğiniz için teşekkür ederim. Sizleri seviyorum💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one more chance/chanbaek
Fanfic2015 yılında gruptan ayrılan Baekhyun 2 sene sonra Exo'ya yeniden dönerse bitmiş sanılan aşk yeniden doğar mı? baekhyunee_exo: Pişmanım Chanyeol. Seni öylece bırakıp gittiğim için affet beni. real_pcy: Pişman olman hiçbir şeyi değiştirmiyor Baekhy...