↔18↔

5K 535 44
                                    

CazgırBaek:
Chanyeol üç saattir hiçbir şekilde şikayet etmedin.
Sesinde çıkmadı.
Bir sorun mu var ?
O iyi mi?

.
.
.
1 Saat Sonra

CazgırBaek:

Chanyeol iyi misiniz ?
Korkmaya başladım.
Bir şey mi geldi başınıza?
Bak o adam daha yakalanmadı.
Size bir şey mi yaptı?
Tanrım cevap ver lütfen.
Chanyeol söz sana eziyet etmeyeceğim artık cevap ver .


Baekhyun hala Chanyeolden bir cevap gelmediğini gördükçe arabayı daha da hızlı sürmeye başlamıştı.
İçinde ki korku sadece oğlu için değildi onu bilmeyen  babası içindi de.

Apartmanın önünde düzgün park etmediği arabayı durdurup koşarak merdivenlerden  çıkarken aklında milyonlarca korku senaryosu geçiyordu.

Nefes nefese  kapıyı çaldığında başlarına bir şey gelmemiş olması için bildiği tüm tanrılara dua etmeye başlamıştı.

Kapının açılmasıyla üstü başı ıslanmış adama kollarını sıkıca   sarmıştı.

"İyisiniz .Şükürler olsun iyisiniz."diye sayıklarken Chanyeol şaşkınlıkla yerinde kalakalmıştı.

"B-baekhyun ne yapıyorsun ?"diye  konuştuğunda Baekhyun sinirle geri çekilmiş Chanyeolun yüzüne sert bir tokat yapıştırmıştı.

"Delirdim.Tüm gün sana deli gibi mesaj attım.Ama hiç birine yanıt verdin.Başınıza bir şey geldi sandım.Ödüm koptu.Korkudan çıldıracak gibiydim.Neredeydin, neden  cevap vermiyorsun bana?"

"YETER KAPA ÇENENİ"Chanyeol onu sesini bastırmak için sesini yükselttiğinde eli hala Baekhyun vurduğu yanağında duruyordu.

"Mesajları görmedim.Evde sıkıldık ve onu parka götürdüm.
Biraz kumla falan oynadığımz için kirlenmişti bende ona banyo yaptırıyordum.Telefona bakma fırsatım bile olmadı ve LANET OLSUN ÇOCUĞU BANYODA BIRAKTIM. "diye koşarak banyoya ulaştığında Yuta'nın küçük küvette ördeklerle kahkaha atarak oynadığını görünce  yere yorgunlukla çökmüştü.

Baekhyun  fazla sert çıkıştığı için çekingen adımlarla banyoya ulaştığında  Yuta'yı görmesiyle her şeyi unutmuştu.

Üzerindeki  ceketi banyonun dışına atıp kuvetin önüne oturduğunda Yuta'nın şaşkın bakışlarıyla içi burkulsa da umursamadı.Alışırdı elbet ona.

"Baba geldi bitanem.Babayı özledin mi ?"diye elleri ıslak saçları bulduğunda Yuta kocamaan gülümsemişti.Baekhyun ona hayranlıka bakarken Chanyeol ikisindeki kusursuzluğa çoktan kendini kaptırmıştı.


Sex In Caravan III [Chanbaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin