↔23↔

5K 506 83
                                    

BokChan:
Baekhyunnnieeeeeeeee
Aşkitoşkummmm
Beni deliii edenn adammm
Lanet olsun  o piç kurusu neden elini beline koymuştuuuuu
Hem oğlumuz kimin yanında ?
Neden oda  yoktu?
Oğluşumuzu evde yalnız mı bıraktın?


Benimo:
Hey hey sakin ol .
Ne diyorsun?
Kimin eli belimdeymiş?
Hem Yuta Sehun ve Luhanla.
Sen neredesin?

BokChan:
O adam benimle iddia giren kişi piçken
Neden sana yakın?
Neden ben yakın değilim de o sana yakın ve dokunuyor
Sen reddettiğin için seni rezil etmek isteyen adam o ama beden seninle gülüşüyor.

Benimo:
Ne o mu ?
Bilmiyordum.
O şirkettin yeni projesini üstlenen mimar .
Sen içtin mi ?

BokChan:
Hayır içmedim
Hemden azcık bile hiç işemedim
Yani içmedim.

Benimo:
Nerede olduğunu söyle.
Gelip seni alayım

BokChan:
Olmazzz
Gelemezsin çünküüüğğ
Neden?
Çünkü ben geldim.
Bil bakalım neredeyim.
😂😂😂😂😃😄😄😅😆😆😅😅😉😉😅


Benimo:
Neredesin  Chanyeol ?

BokChan:
Davettin yapıldııı yerdeee terastayımmm
Woahhh Baekkk burası çok yüksek😱😱😱😱😱😱😱

Benimo:
Tanrım
Bekle sakın eğilim falan deme
Yanına geliyorum.

BokChan:
Ama baekk
Midem bulanıyor buradan kusarsam aşağıdaki insanların üzeri kusmuk olur değil mi ?
Olsun bana ne huh!
😂😂😂

Baekhyun telefona mesaj yazmak yerine  masadan kalktığında bileğini tutan  eli sertçe iterek tutan kişiye baktı.

"Seninle iş falan yapmıyorum.Anlaşmayı iptal ediyorum.Ve ne kadar kaybedeceğim umrumda bile değil.Senin gibi  bir piçi görmek istemiyorum"diyerek salondan ayrıldığında koşarak  teras katına çıkmıştı.



"Chanyeol neredesin ?"

"Chan?"diye korkuyla karanlık terasta etrafa bakarken gelen öğürme sesiyle  arka tarafa doğru ilerledi.

Chanyeol yere çökmüş midesindekileri atarken  Baekhyunda yanına çökerek sırtını sıvazlamaya başlamıştı.

"Kimsenin üzerine kusmadım  benim olan kızıl afet."diye Chanyeol ona bakıp güldüğünde kısa olan gözlerini devirmişti.

"Yani ?"

"Bana kocaman bir ödül vermen gerekiyor."

"Neden sana ödül verecekmişim."diye Baekhyun yüzünü buruşturduğunda  Chanyeol onu göğsünden ittirerek üzetine çıkınca Baekhyunun gözleri kocaman açılmıştı.

''Çünkü seni seviyorum.Çünkü bir oğlumuz var.Çünkü sen sadece bana aitsin.Yıldızlar nasıl gökyüzüne aitse sende bana aitsin Park Baekhyun.Sadece bana!" diye dudaklarına yaklaşırken Baekhyun çarpan kalbimi gözlerin kapatarak sakinleştirmeye çalışırken omuzuna düşen ağırlıkla gözlerini araladı.

"Park Baekhyun mu ?Hah bu mallıkla sen Byun Chanyeol  olursun ancak hem daha iyi duruyor. "diye söylendikten sonra takıldığı şeye  üzerindeki uyuyan  bedenle kahkahalarla gülmekten kendini alamamıştı.

Sex In Caravan III [Chanbaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin