2

129 10 0
                                    

  Cum fac eu mereu intru direct in biroul lui,acolo era Dillan și un băiețel de 4 anișori,trăsăturile lui îmi erau foarte familiale,era chiar...era fratele meu Alex,dar nu are cum am văzut cum era torturat cu ochii mei,l-am văzut coborât la 3 metri sub pământ,nu are cum.
  Eu: B.b.buna D.D.Dillan
  Dillan: Buna Alessia,vreau sa vorbim ceva.
  Eu:te ascu.u.u.lt
Dillan: Dădeam târcoale pe la sediul F.B.I și am văzut un băiețel de 4 anișori legat de mâini și picioare,l-am ajutat sa scape și mi-a zis ca a avut o sora pe care o chema ca și pe tine,așa ca mi-a arătat o poza,uite!
Dillan îmi întinde micuța poza,am luat poza in mâna uitându-mă atenta la ea;eram eu mama tata și Alex de ziua lui,nu am mai putut tine in mine și am izbugnit in plâns...fratele meu trăia
  Eu:Buna Alex eu sunt sora ta
  Alex: știu,oameni aia rai ziceau ca te-au păcălit și ca tu nu mai văzut pe mine ci o malioneta...și ca o sa mă țină acolo strâns de mânuțe și piciorușe și mă doale tale ...
   Eu: Awwwe,îți promit ca nu o sa-ți mai facă rău nimeni...o sa-i distrug cu mâna mea.
   Alex mă pupa pe obraz,îl iau pe Dillan in brațe...îmi iau frățiorul de mânuță lui mică și firava și-l duc in camera pentru ai face o mică baita ...
  




~După 30min~
   Alex a adormit.Dillan mi-a adus hainele frățiorului sau(Da Dillan a avut un frate de 5 anișori,dar a murit intr-un accident de mașina),i-am mulțumit pentru hăinuțe și am plecat in camera ...
    Alex:unde ai fost?
   Eu:ți-am adus niște hăinuțe!!!!
  Alex: yuuuupy,te iubesc sulioala mea...
Eu:și eu Alex.uite eu am niște treaba Ok,timp de o săptămâna si nu o sa mă vezi de loc dar o sa stai cu un prieten foarte bun si o sa va Jucați si o sa aibă grija de tine...te rog sa-l Asculți bine?
Alex: offf...bine,dar plomiti ca după plecam acasă și stai cu mine?
Eu:Plomit😂😂😂...mă duc sa-ți iau bona,așteaptă-mă aici
   Mă duc și-l iau pe Aidan o sa mă omoare dar asta e ....
     Aidan p.o.v
  Doar ce ieșisem din baie,avem un prosop înjurul taliei și eram la bustul gol...mă duc sa-mi iau o pereche de boxeri albi de la Calvin Klain
  Skiller p.o.v
Am încuiat ușa camerei și am fugit către camera lui Aidan,am intrat și am fost primită de un Aidan la bustul gol și in boxeri...o doamne acele pătrățele...ughhhhh cred ca salivam acolo,am ieșit repede și am așteptat sa se îmbrace.
  Acesta era îmbrăcat intr-un tricou alb cei lasă la vedere Mușchii și niște blugi negri foarte strâmți.
   Aidan:hei Tess care-i treaba
   Eu: hei Aidan poți sa mă ajuți cu ceva te rog ?
  Aidan: sigur
Eu :poți sa stai cu fratele meu pana terminam misiunea ?
Aidan:pai stai fratele tău nu e....
  Eu:ba da sau cel puțin așa am crezut ...după ce i-am zis tot el a fost de acord
L-am dus in camera la Alex...
  Alex: cine e băiatul acesta?
  Eu:el o sa stea cu tine,el e Aidan
  Aidan :buna Alex
  Alex :buna Aidan ...voi doi va poliviti...
  Aaaaaaa,stai ce ??? Doamne pandicornii lui Zeus și ai zeiței Atena ce tocmai a zis fratele meu ?
   Eu: aaaa da eu mă duc sa mă antrenez .
    M-am schimbat și am plecat către sala de antrenament...am trecut pe lângă biroul lui Dillan așa ca am tras puțin cu Urechia...
   Dillan : Da,planu merge perfect,Alessia a căzut in capcana,crede ca ăla e fratele ei dar mâine la 00:00 acel robot o sa explodeze....
     Ticălos nenorocit,lasă ca vezi tu .... le-am dat mesaj prietenilor mei sa vina repede...
    Eu: bun,deci cum v-am spus Dillan e un trădător,mi-a dat un robot care se da drept fratele meu și mâine la 00:00 o sa  fac BUUUUUM ...deci noi deseară plecam
   Aidan : ughhh ticălos nenorocit ce e,o să-l omor
  Eu :bine bine pitbull dar nu mergem acasă,mai am eu o casa in Thailanda o sa mergem acolo,nimeni nu știe de ea ...și sa fie clar, nimeni nu-și ia hainele cu el ne luam doar cheile de la mașini și armele atât... la ora 1:00 veniți la mine in camera o sa ieșim pe geamul de la baie...
   Toți au fost de acord,la ora 1:00 au venit la noi...
  Eu:Alex,noi mergem pana la baie facem un experiment,așteaptă aici
Alex: offff...bine
   Bun am scăpat,ne-am luat mașinile și duși am fost,dar ce nutellacornii mei e asta...GPS....Ok nu o sa-l dau jos ,le-am trimis mesaj prietenilor mei cu planul o sa facem un mic ocolis,am luat.o prin New York și am ajuns la un hotel de lux,am dat GPS-urile jos și le-am pus pe alte mașini ...
   Am plecat spre Thailanda ....

 

Agent CIAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum