*Ora 10:00*
Sunt trezita de telefonul meu care suna încontinuu...nu m-am mai uitat cine e așa ca am răspuns
Eu:Alo
D:buna scumpete,separe ca ești foarte deșteaptă dar părinții tai nu te-au învățat ca nu e frumos sa tragi cu Urechia?!
Eu: Dillan îți jur când am sa te prind,o sa te omor. Și am închis .
Am coborât in bucătărie și acolo Cade și Aidan se uitau la televizor.
Eu :Neața
Ei:Neața
Eu:fetele încă dorm ?!
Ei:da
Eu:vreți sa ne uitam la un fil de acțiune ,
Ei:daaa normal
M-am dus in fata televizorului și m-am aplecat ,simteam provirile celor doi pe mine așa ca m-am aplecat mai mult și am luat un film cu niște criminal și cu sediul FBI.
//După 2h//
După ce s-a terminat filmul s-au trezit și prințesele nu le-am mai lăsat sa mănânce,i-am trimis pe toți în camere și le-am zis sa se îmbrace ca mergem la mall.
Mi-am făcut un dus de circa 25 minute unde mi-am relaxat toți muschii și mi-am masat corpul. După ce am ieșit din dus mi-am învelit corpul intr-un prosop roz pufos . Mi-am luat un sutien și chilotii de Calvin Klain și mi-am luat niște blugi albi rupți un top alb și o pereche de superstari albi de la adidasM-am macheat puțin și parul mi l-am lăsat pe spate și am coborât in living. Acolo mi-am găsit prietenii pe canapea ...
Cade p.o.v
Eram cu prietenii mei pe canapea și deodată am făzut-o pe Alessia coborând scările era așa minunata .
A: mergem ?!
Eu:hai
Fiecare și-a luat mașina înafara de Alessia care a luat un motor tunat de la Ferrari .
Alessia p.o.v
Toți și-au luat mașinile Inafara de mine...eu mi-am luat motorul . In 15 minute am ajuns la mall...
Eu: bun,eu și fetele mergem la cumpărături și la salon,așa o sa faceți și voi la fel, când terminam ne întâlnim la KFC
Pana sa mai spună ceva eu și fetele am plecat... prima data am intrat intr-un magazin Versace de unde mi-am cumpărat 3 genți un neagră,alta albă iar cealaltă era gri apoi mi-am cumpărat niște sandale și pantofi tip Versace...apoi am mers la Dior,acolo mi-am cumpărat 3 perchi modele noi,doua bluze o jacheta și o rochie .
După ce am terminat cu Dior și Versace am mers la Sephora de unde mi-am luat noi machiaje apoi la Pandora unde mi-am cumpărat mai multe brătări. După am mers la Calvin Jens Klain de unde mi-am cumpărat 3 tricouri ( 1 negru,1 gri și 1 alb),10 perchi de boxeri și chiloti( Știți voi de care) și 5 bustiere și sutiene. Apoi am mers la Louis Vuitton de unde mi-am luat niște blugi foarte rupți și o rochie cu paiete. Apoi mergem la ADIDAS de unde îmi mai cumpăr 7 perechi de superstari,apoi mergem la Nike și îmi cumpăr niște bascheti și AirMax-uri... și apoi ne-am hotărâtă sa mergem și in H&M,Zara și Stradivarius pentru ca lumea deja se uita cu invidie la noi. De la H&M mi-am cumpărat 4 perchi de pantaloni scurți ce îmi lăsau la vedere fundul...din Zara mi-am cumpărat o perechi de sandale cu toc iar din Stradivarius mi-am cumpărat un rucsac negru,apoi am mers sa ne continuam cumpărăturile la magazinele noastre de "fițe" am mers la Chanel apoi la Gucci și am terminat cu Prada. Aveam in mâna cam vreo 50 de pungi de haine și machiaje fiecare...lumea se uita la noi cu invidie,fetele ne barfeau iar băieții ne sorbeau din priviri... nu trece puțin timp și observ un magazin cu haine numai cu Justin Bieber, când i le-am arătat fetelor am început sa țipăm și sa alergam dar din greșeală am dat peste un băiat.
Eu:scuze
Anonim: nu-i nimic,va grăbeati la magazinul cu Justin... va asigur ca nu o sa cumpărati nimic,totul este foarte scump...prețurile încep de la 400$ și pot ajunge chiar la 10000000$
Eu: pisi, uite. I-am arătat cardurile de credit,bani si plasele.atunci el a plecat
Am intrat in magazin și am crezut ca leșin. Era raiul pe pământ
Mi-am luat 7 tricouri,8 bluze,10 sutiene,4 perchi de adidași semnați de Justin, 2 perchi de bascheti, șosete cu Justin,chiloti,bustiere și sutiene. Am cheltui doar 2000000$,cam așa cheltuiam mereu cu tata . Acum pe lângă celelalte pungi mai am încă 5 in plus. Când am ieșit din magazin,am ieșit ca niște dive iar acum lumea se uita și cu mai mult dispreț.
Acum mergem sa ne schimbam Look-ul. Am mers la salonul N٥1 . Acolo eu mi-am pus niște extensii pentru a avea parul mult mai lung,mi-am pus unghii in gel nici prea mari dar nici prea mici și mi-am tăiat parul in V .
Kathy și-a tăiat vârfurile și s-a vopsit șatena ca mine doar ca eu eram naturală și ea și-a pus unghii in gel iar Amalia s-a tuns puțin si atât .
După ce am ieșit am mers la KFC,acolo ne așteptau băieții când ne-au văzut și-au făcut cruce .
Băieții: voi sunteți nebune? Cât ați cheltuit
Toate la unison :2003578$
Băieți și-au făcut cruce. După ce am mâncat,am mers la magazin sa ne facem provizii.Ne-am cumpărat 7 pungi de cipsuri, 10 bidoane de apa la 2litri,pui,fructe și ce mai aveam nevoie,apoi am plecat acasă. Pe drum am văzut o m asina CIA cu Dillan in frunte.Am accelerat .Cand am ajuns acasă ne-am apucat sa protejam casa. Cade a pus camere afara și înăuntru. Aidan a pus un gard electric pe cardul din sticla( gardul electric nu se vedea) și pe jos.Amalia nu știu ce a făcut dar nu aveam cleanta la ușa decât inautru și ca sa intri trebuia sa suni, Kathy a pus un autocolant pe toate geamurile ca sa nu se vadă dinafara se vedea doar dininauntru iar eu am baricadat toate intrările. Apoi ne-am Așezat pe canapea și am început sa discutam .
A: frate,ce facem ?
E: mai întâi hai sa ne punem telefoanele pe mod avion ca sa nu ne localizeze .
Toți:gata
Eu: shhh.mai încet sa nu ne audă.
Cade:Stai chill,am pus un aparat fonic in jurul casei care oprește undele sonore din casa și curte dar le permite pe cele dinafara
K:iar autocolantul meu este ca un fel de scut deoarece nu se sparge
Eu: bun, azi nu mai facem nimic pentru ca sunt extenuată aprindeti-va wi-fi-ul faceți ce vreți dar un singur lucru va rog sa nu faceți,sa nu dați mesaje nimănui sau sa postați și nici sa dezactivati modul avion.
A: Ski,ți-e frica?
Eu:Nu andy nu mi-e frica doar ca ei sunt 100 iar noi suntem 5 dar o sa-i învingem .
Toți:ai dreptate
Am aprins televizor pe știri,niciodată nu mi-au plăcut știrile dar acum era ceva interesant.
"DRAGI OAMENI,SA NU IEȘIȚI DIN CASE CÂTEVA ZILE,OAMENII DE ȘTIINȚE AU FĂCUT UN REMEDIU PENTRU ORICE BOALA DAR ACESTA FACE INVERSUL,OMARA OAMENII ȘI ÎI TRANSFORMA IN "PLINBARETI" sau "MORȚI VI"...NU VA PANICAȚI PARICADATI-VA IN CASE O SA PRIMIȚI PROVIZII"
Hmmmn...asta e foarte interesant...
Andy: bai e de rău,înseamnă....
Înainte sa mai zică ceva i-am acoperit gura. Pentru ca acel reporter mai zice ceva.
" Agenții CIA și cei FBI sunt dispuși sa ne ajute,aceștia au descoperit punctul slab al plimbăreților dacă vedeți un plimbăreț care se apropie de voi luati ceva ascuți care poate sa-l omoare și înfigeti-l in cap.Multumesc!
Eu: frate,am zis ca azi nu facem nimic...dar acum ridicați-va,îmbrăcați-va și acoperiti-va toată pielea inclusiv fata in 5 minute in camera armelor ...acum !
Nimeni nu a mai zis. M-am dus in camera mea și m-am îmbrăcat. Mi-am luat o pereche de colanți adidas niște șosete mai lungi care îmi acopereau glezna,o bluza de la CIA,niște bascheti negri,o bluza neagră și geaca de piele,parul mi l-am prins într-o coada de cal,mi-am pus niște mânusi de piele care îmi lăsau doar degetele și mi-am pus o cagula pe cap. Am coborât im camera armelor.
Eu: deci,noi trebuie sa-i omorâm dacă ii omoram nu o sa mai infecteze pe nimeni.
Cade: Ok,hai sa ne luam arme.
Andy și-a luat o mitraliera,un pistol și o sabie.
Cade și-a luat un pistol puțin mai lung,un briceag și o rozeta .
Amalia și-a luat săbiile ei,3 bombe și 3 pistoale .
Kathy și-a luat fumigenele, o rozeta și 4 pistoalele
Eu mi-am luat o sabie, un model nou de mitraliera și un model nou de pistol care trage pana la 5 km.
Ne-am pus cagulele pe cap și am ieșit. Lângă era chiar Dillan .
D: mai mai mai,ce aveam noi aici ?!
Toți :pleacă Dillan.
Acesta nu mai zicea nimic.In fata noastră au apărut peste 100 de "plimbăreți". Am început sa tragem in ei,sa ne luptam cu ei...
^^٨٨ după 4h٨٨
Am terminat totul era distrus dar plimbăreții erau distruși.
Reporterul a venit sa ne ia interviu dar am refuzat pentru a nu ne cunoaște lumea...poate suntem noi agenți CIA,dar tot niște infractori suntem .
" DRAGI OAMENI VREM SA VA ANUNȚAM CA PLIMBĂREȚII AU DISPĂRUT,5 TINERI I-AU OMORÂT,NIMENI NU MAI ESTE IN PERICOL,PUTEȚI SA IEȘIȚI DIN CASE"
CITEȘTI
Agent CIA
ActionAlessia Tess o fata de 16 ani care și-a vazut părinții și fratele de 2 ani chinuiți. Acum ea este un agent CIA,ea participand și la curse ilegale sub numele de Skailler...Skailler un nume frumos dar pentru unii oameni din aceasta lume a pistoalelor...