Sweet home sweet ....am ajuns acasă și când zic acasă vreau sa zic ca am ajuns in Thailanda. Tata avea o casa aici și înainte sa moara a făcut casa pe numele meu cu tot cu mașinile lui,Defapt acum toată averea e a mea deci sunt cea mai bogata adolescenta din lume
minunata vila din Thailanda
camera mea
Toate camerele arătau aproape la fel
Și băile la fel
Livingul
Iar acestea sunt scările care duc la camere
Prietenii mei au rămas wow...toți au fost incant.
După ce ne-am instalat am mers la subsol unde aveam un sediu al nostru.
Eu: deci sa va fie clar nu vorbiți cu nimeni de nimic,nu ieșim afara doar împreuna..: mâine mergem sa ne schimbam look-ul,duceți-va și schimbați-va in ceva comod și in 5 minute veniți aici mergem la subsol sa ne antrenam,presimt ca o sa înceapă un adevărat război...
Toți: Sa trăiți șefa!!
Mă duc îmi fac un dus și mă schimb intr-o pereche de colanți gri și un tricou larg pana la buric negru pe care scria ADIDAS... îmi iau teneșii superstar de la Adidas și mă duc in Bucătărie,ii aștept și pe ceilalți ...
Toți: hei
Eu:haideți
Toți mă urmau...am ajuns in fata unei ușii de metal,am băgat amprenta mâinii mele și un cod de 26 de cifre și după s-a deschis.Am coborât 30 de scări pana am ajuns intr-un loc unde erau 5 uși... prima use era camera armelor(Acolo se aflau tot felul de pistoale,mitraliere,puși,pumnale,rozete,săbii etc.),a doua camera era camera calculatoarelor( acolo aveam multe calculatoare performante de unde puteam afla orice informație și sa văd pe oricine din orice colț al lumii),a treia camera era camera mașinilor și a motoarelor( aici aveam mașinile tatălui mei,pardon ale mele...avem 4 modele noi Ferarri,5 BMW din care 2 sunt X5 alb și un X6 negru iar celelalte 3 sunt i8 unu albastra,unu negru mat și unu gri,2 modele audi R8 și unul din cele mai tunate și mișto model de la Lamborghini,mai aveam motoare tunate negre,albe și gri),a patra camera era camera de lupte(unde ne antrenam...) iar ultima camera era camera de tras cu arma( aici învățam sa folosim toate armele ). Noi am intrat in a patra camera,timp de 4h ne-am antrenat...
Eu: bun copii,gata pentru azi.sa nu uitați mâine mergem la mall și ne schimbam Look-ul.
Toți:Ok
Am mers in camera mea și mi-am făcut o baie timp de 30 de minute.Mi-am uscat parul și după am mers in camera pentru a mă schimba.Având in vedere ca in Thailanda era foarte cald m-am schimbat in pantaloni scurți care îmi lasua la vedere puțin din fund și un maieu tăiat pe lateral unde mi se vedeau putin sânii.
M-am băgat in pat și am intrat in lumea viselor ...
CITEȘTI
Agent CIA
ActionAlessia Tess o fata de 16 ani care și-a vazut părinții și fratele de 2 ani chinuiți. Acum ea este un agent CIA,ea participand și la curse ilegale sub numele de Skailler...Skailler un nume frumos dar pentru unii oameni din aceasta lume a pistoalelor...