💥💥💥💥💥
" Min Yoongi ! Bangunlah wei ! " Jin menggerak-gerakkan badan Suga.
" Hmmm tepilah. Ngantok lah. " Suga menjawab malas.
" Tolong belikan hyung cili api. Hyung nak masak. Kang aku tak masak kebulur pulak korang --" Jin membebel lalu keluar daripada bilik Suga.
" Tapi kenapa aku? "
" Sebab yang lain keluar. "
" Alah suruh je la diorang. Alang alang diorang keluar. " jerit Suga dari biliknya.
" Diorang ada hal masing masing. Dah jangan banyak cakap. Kau pegi beli sekarang. Nanti diorang balik terus makan. "
Hyung ni membebel je. Sakit telinga aku.
" Ye la ye la, kejap. "
Aku menyarungkan sweater berwarna kelabu dan keluar daripada bilik tersebut. Nasib pasar tak jauh dari sini hehehe.
💥💥💥💥💥
" Lepaslah bodoh! Aku cakap taknak, taknak la! "
" Sial la perempuan ni! "
Ilhoon menampar pipi aku yang ploles ni auch. Dia tampar aku sampai aku terjatuh kat jalanan.
Kohajo --"Ha bagus la aku jatuh, boleh lari.
" Woi jangan lari la sial! " Ilhoon menjerit kat aku tapi dia tak kejar pun. Bangang.
💥💥💥💥💥
" Hmm bagus jugak hyung suruh aku beli cili ni. Dapat jugak aku merasa ice cream berupa kumamon ni. Tak sia sia 〒▽〒 "
Suga berjalan balik ke rumah sambil menjilat jilat ice cream kumamonnya.
Jalan punya jalan,,
" WATTDA... ICE CREAM AKU WOI! "
" SORI! "
Takpe Min Yoongi, ice cream ada banyak lagi kat supermarket tu.
Tapi,,
Aku bersumpah,,
AKU CARI KAU PEREMPUAN.
💥💥💥💥💥
YOU ARE READING
fake [SU]
Fanfiction+ sebab tindakan bodoh kau buat aku jatuh kat kau story idea by @-damnjoon