Bab 4 🌚

10 2 0
                                    

💥💥💥💥💥

Suga's POV

Haaa, aku dah jumpa dah perempuan yg jatuhkan aiskrim kumamon kesayangan aku tu. Aku takkan lepaskan dia sampai dia ganti balik aiskrim aku tu.

No one's POV

Tatkala Hye Rin * yes perempuan tu Hye Rin * menghirup kari yg dimasak oleh Chef Jin gituww-- Tiba-tiba Suga kata--

" Kau msti ganti balik aiskrim kumamon aku tu , dah buat salah , ganti la balekk "

Hye Rin pun meng'iya'kan sahaja then dia kata--

" Awak tlg saya pliss " smbil buat muka aegyonya.

Meluatnya aku dgn minah ni nak buat aegyo, knal pun tak-- Tpi dia ni cun jugaa..

" Haa-- pe die? " jawab Suga dingin.

" Tlg lindungi saya dri jantan sial tu "

" Waitt-- apa dia buat kat kau smpai kau nak lari dri boyfren sndri? "

* Hye Rin's flashback *

" Sorry, babe-- Aku trpksa jual kau dkat along. Aku dah takde cara selain jual kau "

" Tpi knp aku? Kau dah tak sayang aku kerhh? "

" Aku dah takde cara dah-- Sorry I have to, babe " lalu mmegang tangan ku kasar.

" Lepaslah bodoh! Aku cakap taknak, taknak la! "

" Sial la perempuan ni! "

Lalu Ilhoon tampar pipiku yg gebu lagi ploles ni auchh-- smpai aku trjatuh dan berjaya melarikan diri.

* End flashback *

" That's why la aku larikan diri "

Aku pula-- Main kasar pulak en--

💥💥💥💥💥

" Cari betina tu! Aku tak kesah korang nak guna cara apa sekali pun-- Yg pnting malam ni aku nak jugak betina tu dekat along tua tu! "

Dah la tua-- Tak sedar diri nak bayaran guna perempuan muda--

" Ba-baik, Tuan Jung " jawab konco-konco si Jung Ilhoon.

💥💥💥💥💥

" Aku boleh bantu kau, tapi... "

💥💥💥💥💥

fake [SU]Where stories live. Discover now