💥💥💥💥💥
" Taguna punya perempuan,, dah la langgar aku, main blah je pastu mintak maaf tak ikhlas pulak tu blablabla... "
Suga membebel dari kena langgar sampailah ke rumah.
" Apa yang kau bebel ni ha? Dah macam makcik kiah lagi aku tengok " Jin bertanya dengan pokerface nya.
" Nak dipendekkan cerita la, tadi masa aku gi beli cili, dalam perjalanan aku tengah makan ice cream feveret aku. Pastu ada la sorang minah entah dari marikh ke apa main kejar kejar pastu langgar aku dohh. Mintak maaf pon tak ikhlas. Habis ice cream kumamon aku 〒▽〒 "
Ni bukan pendek lagi ni,, dapat A+ kalau aku kasi cikgu karang suga ni eyyy 🌚
" Habis tu, kau nak buat apa? "
" Aku nak cari dia. Pastu tanya kenapa dia main kejar kejar macam kanak-kanak ribena. "
Dahlah jatuhkan ice cream aku, sila meninggal la 🌚
" Perghh ayat. Dahlah, daripada aku buang masa, baik aku masak kari ni ha. Hari ni temanya keling k "
YA ALLAH MERAPU SEYY ∪ˍ∪
💥💥💥💥💥
" Huh huh... babi punya Ilhoon. Boyfriend tak guna. Tunggu... kau... a-aku...
Dan dia pun pengsan depan rumah bangtan.
💥💥💥💥💥
" Wattdaa...
WOI KAU OKAY KE TAK? HALAH JANGANLAH PENGSAN DEPAN RUMAH AKU! "
Kesian kau, tengah nak buang sampah, tetiba ada mayat bergelimpangan ^^
💥💥💥💥💥
" Dia demam ni. Bawak dia pegi bilik. " Jin mengarahkan Suga.
" Bilik sapa? "
" Bilik kau la. "
" Tapi, tapi... "
" Banyakla tapi kau. Bawak cepat. "
" Okayy @( ̄- ̄)@ "
💥💥💥💥💥
Hmmm selesa juga selimut ni. Tapi bau liur basi la.
Eh, aku kat mana ni?
Kenapa aku rasa sebelah aku ni berat?
Ohemji.
Plisss jangan cakap hantu.
Jangan la main hantu hantu ni woi (ಥ_ಥ)
" Kau dah bangun. " sapa satu suara.
" Eh aku kat mana ni? Kau sapa? "
Dia ni,, hensem jugak.
Auchh hati aii terpanah 🐒
" Kau kat rumah aku, dalam bilik aku. "
" Wattdaa... kau ada buat apa apa ke kat aku?! "
" Pfft pliss la perempuan, aku tak hingin la. Tengok. Kau masih pakai baju lagi kan? So it means aku tak buat apa apa kayy. Dah aku nak cau. Kalau kau lapar, turun. "
Suga terus cau dari biliknya.
" Asal dingin semacam ea mamat tu? Hmm takpelah, konsert kat dalam perut aku ni makin rancak so aku nak makan hewhew ☆\(^ω^\) "
Maka insan ni pun turun ke bawah dengan tak malunya.
💥💥💥💥💥
YOU ARE READING
fake [SU]
Fanfiction+ sebab tindakan bodoh kau buat aku jatuh kat kau story idea by @-damnjoon