💥💥💥💥💥
" Aku boleh bantu kau, tapi... "
" Tapi apa? "
Ishh-- Tak sabar btul minah ni-- Fkir ni drama Melayu eh nak suwitt2 ?
" Tapi kau kena jadi perempuan palsu aku, erti kata lain fake-girlfriend "
Hye Rin's POV
What?! Fake-girlfriend?! Kau pikir aku ni barbie-doll kerh nak main fake fake ni?
" A-Apa awak kata tadi? "
" Jadi fake-girlfriend saya selama satu bulan "
" Ta-tapi knp saya? Dah takde org lain kerh? "
" Dah kau je la yg ada skrg ni. Jadi je la, sebulan je kott. Tak nak aku ber'girlfriend' kan kau selama-lamanya! Dah la jatuhkan aiskrim aku, minta maaf pon tak ikhlas "
Aku tersentak.
" Knp aku? "
* Suga's flashback *
" Eh kau dah 2 tahun single kan? Kau taknak kerh cari awek baru? Aku tgok kau kan dah mcm kurang kasih sayang " kata Park Jimin aka si jari pendek.
" Ye kan- Aku pun sedar gak si mamat dingin ni takde makwe since dia break-up sma girlfriend dia " balas biskut lemau aka Jeon Jungkook lagi.
" Eh korang bole tak jangan sebok psal relationship status aku? "
" Seoul Highschool reunion nanti bertemakan promnight, kau dah ade partner kerh? " tanya Jhope.
Aku tersentak. Baru aku teringat psal promnight tu alamak. Tinggal 2 minggu je lagi mati laa.
* End flashback *
" Hmm-- bagi aku masa nak fkir ttg fake-girlfriend ni " kata Hye Rin lalu berlari menuju ke bilik di tingkat atas.
💥💥💥💥💥
" Aku rasa baik kita geledah je rumah orang kat Seoul Garden ni "
Almaklumlah si Jung Ilhoon kan gangster bersiri Seoul Garden.
" Mari kita mula dgn rumah ni "
No. 01, Lrg 001,
Seoul Garden City,
Seoul, Korea.Alamakkk--- Rumah Bangtan ni weyhh. Gaiss si Hye Rin tu menginap kat rumah Bangtan.
💥💥💥💥💥
YOU ARE READING
fake [SU]
Fanfiction+ sebab tindakan bodoh kau buat aku jatuh kat kau story idea by @-damnjoon