Ciemność. Jestem w próżni i otacza mnie tylko ona. Nagle czuje szarpnięcie. Znajduje się na ulicy widzę wypadek. Wiedzę moją limuzynę i inny samochód który wjechał w nią. Podchodzę do moich drzwi, które są otwarte. Widzę siebie. Ale nie jestem normalna. Widzę odłamki szkła wbite w moją twarz, która jest cała zakrwawiona . Przyjeżdżam dłonią po policzku. Nic. Gładka skóra, nie naruszona. Odwracam głowę i jestem w jakimś szpitalu. Widzę jak drzwi się otwierają i wjeżdżają ratownicy ze mną na noszach. Mam na twarzy maskę tlenową, stabilizujący kołnierz na szyi i jestem owinięta folią termiczną. Zaraz za ratownikami widzę jak wbiega moja mama, cała zapłakana z rozmazanym makijażem. Podążam za ratownikami i obserwuje gdzie mnie wiozą. Okazuje się iż wiozą mnie na salę operacyjną. od razu podchodzi do mnie mnóstwo lekarzy i gdy na chwile zamykam oczy, jestem znowu w próżni. Czy ja żyje? Jestem martwa? Gdzie ja jestem? Czy Charlie się o mnie martwi? Wydaję mi się że mijają godziny zanim znowu widzę światło. Jestem przed salą operacyjną. Widzę blond chłopaka z twarzą w dłoniach. Płakał. Podchodzi do niego kobieta z kawą w ręku. To moja mama. Widzę twarz chłopaka. To Charlie. Tylko że cały zapłakany.
-Najgorsze jest to, żę nawet nie zdążyłem jej powiedzieć jak bardzo ją kocham. Pokłóciliśmy się i powiedziała, że jedzie na tą cholerną sesję. A ja tak bardzo ją kocham - Charlie rozpłakał się jeszcze mocniej
Ja sama poczułam łzy na policzkach. Nie chciałam go tak zostawiać. Ja też go bardzo kocham. Gdy przetarłam oczy znalazłam się w białym tunelu. Za mną była ciemność, a przede mną był niekończący się tunel. Wybór był oczywisty. Szłam do przodu całe wieki. Nagle w tej nicości zauważyłam drzwi. Zaczęłam do nich biegnąć. Gdy je otworzyłam oślepiło mnie mocne światło. Postanowiłam zaryzykować i wejść w to światło. Potem już nic nie pamiętam.
___________________________________________________________________
303 słowa
Jesteście ciekawi co się stanie z Alex? Oczekujcie następnych rozdziałów.
Do następnego
xoxo
CZYTASZ
Cześć, jestem Charlie Lenehan
FanfictionHistoria dziewczyny która wpisuje losowe numery i wysała wiadomość o treści "Cześć, jestem Charlie Lenehan". Nie które osoby odpisują, nie które nie, ale co jeżeli przez głupi żart pozna swojego celebrity crush'a?