[La media este Roxana]Încă sunt in mall , apelul de la Cristi m-a speriat dar stiu ca daca ajung acolo o sa il revăd si asta ma bucura . Cristi locuia si el pe acea insulă ciudata si pe langa asta mi a fost cel mai bun prieten .
Gândurile îmi sunt intrerupte de apelul Roxanei~~ Conversatie telefonică ~~
E- Alo ?
R- Hei ! Trebuie sa vi la agenție .
E- Vin dar de ce ?
R- Iti zic când ajungi .
E- Ok . Hai ca vin acum . Pa !
R- Pa !
~~Conversatie telefonică încheiată~~
Ma ridic de la masa si plec spre iesire . Era destul de mult de mers până la agentie asa ca am ales sa iau un taxi . Urc intr-un taxi si ii zic soferului adresaunde sa meargă .
Ajunsa in fata unei cladiri inalte cu multe geamuri i-am înmânat domnului banii si am pornit spre usa mare din metal pentru care iti trebuia card de acces . Am intrat si am pornit spre biroul Roxanei ,Intru pe usa de data aceasta din sticla si o vad cum priveste telefonul mobil .E- Hei!
R- Cum ai ajuns asa repede ? <intreaba ea lăsând mobilul pe birou>
E- Am luat un taxi . Acum zi-mi de ce m-ai chemat . <spun eu vizibil curioasă>
R- Da. Sti ca ti-am spus de plecarea celor mai buni ?
E- Da . De ce ?
R- Pai .... Printre cei mai buni se numara asa :
Tu
Eu
Laura[fata din poza de mai jos]Si Mihai [băiatul din poza de mai jos ]
E- Pai si ?
R- Ma lasi sa termin ? Sti ca avem acel aparat de clonare ?
E-Da si da .
R- Noi 4 o sa fim pusi sa ne luptăm cu mai multe feluri de infectati care sunt prezenti pe acea insulă .
E- Pai nu-s toti la fel ? Adica arata ca niste oameni ?
R- Nu . Uite cum sunt : cei abia transformați se numesc runneri deoarece pentru o perioadă de 2-3 zile cei abia transformati sunt mult mai rapizi , cei sa zicem normali pe care in mare parte li se zic zombie si mai sunt cei care au avut parte de mutații care sunt de mai multe feluri : sunt uni care explodează si uni foarte mari cu o forta mult prea mare .
E- Ok ....m-ai pierdut la mutații
R- Off..... [aici mi-a explicat iar ce si cum]
E- Ok ... Deci sa inteleg .................
Deci pana acum a fost destul de plictisitor dar de acum o sa incerc sa bag mai multa acțiune
CITEȘTI
Agentia
Science FictionO fata crescuta departe de societate , ajunsa printre oamenii normali si apoi iarăsi tarata departe