*Din perspectiva lui Mira*
După ce omor acel zombie privesc la Roxana care vorbea cu bărbatul cu halat de laborator si Rox parea putin panicata asa ca ma pregatesc pentru ce urma . Acele usi imense de închid iar după un minut iese un zombie care mergea intr-un fel lăsat pe spate cu inima iesită din piept si cam cracanat . A inceput sa meargă destul de repede spre mine asa ca am scos pistolul ,l -am impuscat iar acesta a explodat . Probabil era acel bomber de care mi-a zis . Oricum nu contează . Usa de metal de deschide iar Roxana îmi face semn sa merg la ea .
E- Deci ? (Spun serioasa
R- Pentru o clipa ma gândeam ca o sa explodezi ..... Dar te-ai descurcat bine .
DD- te descurci minunat pentru o prima intalnire cu infactatii
R- Acum cine urmează ?
DD- hmm....el (spune arătând spre Mihai
M- Off....(spune Mihai cam speriat
DD- Intra si ai grija ce faci(spune arătând spre usa mare de metal
M- Ok. Ok. Nu trebuie sa mai repeți . Am prins ideea
Mihai intră pe usa imediat după ce ia un pistol si se asigura ca e încărcat.
După ce intra pe usa aceasta se închide iar acel "dulap" se deschide si de acolo iese un zombie normal . El asteapta ca zombie -ul sa se apropie si ii da un pumn , reusind sa il darame , face acelasi lucru pe care l - am facut si eu , adică ii striveste capul lovindu - l cu piciorul punând în lovitură toata puterea pe care o avea . Dulapul acela se redeschide si de acolo iese o ciudățenie mult mai mare care aducea mult cu hulk . Mihai nu face altceva decat sa enerveze acel monstru impuscandu- l in picior .... Ca idiot .... având in vedere ca un virus ii controlează creierul te - ai fi asteptat ca si Mihai sa găsească punctul sensibil , dar nu ... Idiotul ramane fara gloante si se panicheaza asa ca ii fac semn doctorului sa deschida usa .
Iau pistolul si impusc chestia aia in cap . Prima oară nu are nicio reactie , a doua oară pare sa fi simtit deoarece se întoarce la mine si al 3 lea glonț e cu noroc deoarece reusesc sa il dobor.
Acel zombie mutant cade pe spate aproape lovindu-l pe Mihai , insa reuseste sa se ferească .. măcar atâta lucru sa facă si el .. Urma rândul Laurei ... sa sperăm ca nu e la fel s idioata ca Mihai si stie ce face ..Mihai iese din camera aceea albă si se uita la mine mândru ... îmi dau ochii peste cap iar Laura începe sa rada de el
M- De ce râzi ? (Intreaba încercând sa para dur
L- Hmm.. De nimic bby ( spune încercând sa para speriată dar chicotul pe care il scapa o da de gol
E- Stai ! Ce ? Bby ? De când ? Si eu de ce nu stiam ? (Spun intr- un fel amuzată de situatie
R-Mihai ! Vino !
M- Deci ... Nu e asa ca sunt cel mai bun ?
R- 1. Te- ai facut de ras
2. Daca nu era Mira erai mort
3.Esti prafDD- 1. Nu te descurci ,asadar daca vrei sa ajungi trebuie sa mai lucrezi...
CITEȘTI
Agentia
Science FictionO fata crescuta departe de societate , ajunsa printre oamenii normali si apoi iarăsi tarata departe