3 GÜN SONRA
Medya Fatih:
Dün Ayhan Amcaya yalan atıp bugün izmir'e gidecektik.(Ayhan doruk'un babası)
Sınıftan bir tane çocuğa oyunumuzu anlattık oda kabul etti.Amcama arkadaşlarımızda kalıcaz dedik.Amcamda arkadaşımızla tanışmak istedi.Böyle olacağını biliyorduk.Sınıftaki çocuğu eve getirdik.Bizimle yemeğe kaldı.Ve Amcamla kaynaştı amcamdan izin aldı ve amcam izin verdi.
Üzerimizi giyindik.Valizleri topladık.Doruk aşağıda arabaya yaslanmış bekliyordu.
Aşağı indim arabaya atladık ve yolculuk başladı.
Medya Burçak:
Mert abi sağ olsun herşeyi hazırlamış.Bize sadece valizleri toplamak kaldı.Onlarıda yaptık.Üzerimizi giyindik.
Aşağıda mert abi arabaya yaslanmış,Sigarasını yakmış,Gözlüğünü takmış bizi bekliyordu.
Dışarı çıktık.Mert abi gözlüğünü çıkardı bize kızgın bir anda şaşkın bir yüz ifadesi ile bakıyordu.
-Hadi abi gidelim dedi meral
-Lan siz kıyafetlerinizi giyinmeyi unuttunuzmu?
-Yok abi üzerimizde dedi meral ve gülmeye başladı.Çok açık giyinmiştik herhalde ondan böyle oldu.Meral kızdığını anladı ama yinede gülüyordu.Ben ise gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
-Lan birde dalga geçiyor ya.
-Dalga deniz olur dedi ve hayla gülmeye devam etti bende kendimi tutamadım kahkahalar atmaya başladım.
-Deli etmeyin lan beni mini mini giyinmişsiniz böyle mi gitmeye çalışıyorsunuz izmir'e
-Ama mert abe büz nörmöl geyindik bebek taklidi yaptım.
-Bu sefer kanmayacağım burçak gidin üzerinizi giyinin.
-Hayır biz böyle gidicez
-hyr böyle gitmeyeceksiniz.
-Gidin pantolon giyinin
-Hayır böyle daha güzel
-Hyır böyle daha kötü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BaŞ BeLaSı
Подростковая литератураHer şey bir yolculuk ile başlıyor... İyi ki bu kitabı okumaya başlamışım dedirteçek bölümler ile dolu...