8.BÖLÜM

1 0 0
                                    


Medya Burçak:

Dünün yorgunluğu ile saat 06:50 de uyandık.Nasıl bir hız sa artık 07:05 de evden çıktık.5 dakikaya da vardık okula.İlk derse girmedik. Tenefüste  sınıfa girdik.Çantalarımızı bıraktık.Tam kapıdan çıkacaktık ki   geçen gün kantinde  bana bakıpta Doruk'tan dayak yiyen çocuk.Çocuğu ilk ben fark ettim.Arkasında 4 5 erkek ile kapıda bekliyordu.Göz göze geldik.Yine ve yine bana göz kırptı.Ben de sinirlendim.Bizimkilerin yanından sessizce ayrıldım.Fark etmemişlerdi.Çocuğa doğru yaklaştım.Sessizce sinirli bir şekil ile kulağına eğilip demek isterdim ama demedim çünkü çocuğun boyu 2 metre olması lazım.Aynen o kadar vardır çünkü şuan üstünde basketbol t-shirti var demek ki antremandan geliyor olmalı.

-Arkadaşlarını al ve git buradan dedim sinirle ve sessizce.Çocuk bana ufak gülümsedi ve konuşmaya başladı.Elini uzatarak:

-Adımı sormadan cevap vereyim, Oğuz- devam edecekken lafını kestim.

-İsmini sormadım,Sormayacağım şimdi buradan yanındakileri de al gi- bu sefer ise doruk lafımı kesti.çocuğa yumruk attı.Tamam tamam artık murat sırığı ile ifade edeyim sırığı.

-Doruk yapma diye bağırdı. Doruk'u sınıfa doğru ittirirken Murat Doruk'a :

-İnat etme doruk efendi Bu gü-zel P-ren-ses benim O-LA-CAk. dedi ayağa kalkıp gülerek. tabi yanındakilerde sırığa eşlik etti.Doruk iyice kızardı.Beni ufak ve küçük bir hamle ile itti.Ama ben tabi ki de dayanamadım.Yeri boyladım.Doruk sırığa doğru ilerlerken benim yere düştüğümü gördü ve yanıma eğildi.

-Burçak iyi misin? dedi normal bir ses tonu ile ama telaşlı bir hareket ile.

-Doruk yapmayacaksın dimi? diye sordum korkmuş bir ses ile.

-Burçak kendini aşıyor yav- sözünü kestim.

-Yapmayacaksın. 

-Burçak

-Bak sen bunu yaparsan..

-Yaparsam

-Ben daha kötü olurum.Tabi beni düşünüyorsan. dedim ve ayağa kalktım.Sınıftan çıkacaktım.Ama sırığı görünce sinirlerim bozuldu. Her an vurasım geldi.Harbi ben dalayım en iyisi.Bacağına bir tane tekme geçirdim.Karnına da bir yumruk geçirdim.Fazla acıdığını sanmıyorum.Sonuçta erkek ama ben istediğimi yaptım.Omzuna çarparak kantine doğru hızlı adımlarla yürüdüm. 

Medya Doruk:

Burçak sınıftan çıktığında Sırığa bakarak Fatih'e.

-Fatih kardeşim bir çıkış mevzusu oluştur dedim Sırık ise gülüyordu.

-Ama Meral ve Naz Burçak'ın haberi olmayacak dedim sınıftan bende sırığın omzuna çarparak Burçak'ı aramaya çıktım.Büyük ihtimal kantinde olması lazım.Kantine doğru hızlı adımlarla indim.Evet kantinde bir masaya oturmuş sıkıntılıydı.Tabi sıkıntılı olacak benimde dediğime bak ya.Yanına gittim bir kaç saniye bana bakmadı.Sonra kafasını kaldırdı.

-Ne yaptın dövdün mü Murat sırığını? diye hesap sorarmış gibi bana soru sordu.

-1.sen yapma dedin diye bir şey yapmadım dedim.

-2.'si? diye 2.sorusunu sordu.

-Murat dedim.Adını nereden biliyordu Burçak.

-Evet murat dedim dövdün mü dedim?

-Adını nereden biliyorsun?

-Kendisi söyledi.

-Sen ne ara çok konuştun da söyledi ismini.He peki sen ismini verdin mi?

BaŞ BeLaSıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin