4.BÖLÜM

5 0 0
                                    

Medya Naz:

Bugün Doruk ile  tek başımıza bara gitmek isterdim.Ama kendine yeni sevgili yapmış.Ama ben sizi bugün ayırmayı becereceğim emin olabilirsiniz.Bende naz'sam bu ilişki Bİ-TE-CEK.

Medya Meral:

Saat 09:00'a alarm kurduk.Çünkü bar için almamız gereken kıyafetler vardı.Kalktım.Burçak'ı uyandırıp Beraber Can'ın odasına girdik.

Girmez olsaydık.Çarşaflar yerde yüz üstü kollarını birleştirmiş kollarının üzerinde yatıyordu.Altında pantolon üstü çıplaktı.Hiç ayıp değil bence.Siz denize gidipte üstü çıplak erkek görüyorsunuz biz burada görünce laf oluyor ya O bizim tek erkek arkadaşımız gerekirse babamız, abimiz,sevgilimiz olur.İkimizde üstüne atladık.Yavaş yavaş hareketler ile kafasını kaldırdı.Ama biz hayla üstünde oturuyorduk.

-kızlar ne yapıyorsunuz siz?

-Ne gibi duruyor Can seni uyandırmaya çalışıyoruz.

-İnsanca da uyandırma tipi var biliyor muydunuz peki?

-Yok bilmiyorduk.

-Anlatayım o za- dedi ve lafını kestik.

-O kadar vaktimiz yok.

-Sakın doruk ve fatih'in yanına gidebilirmiyiz? demeyin dedi.

-Zaten akşam buluşacağız.O yüzden kıyafet lazım.

-Kıyafetleriniz burada değil odanıza gidin Sağa dönün gardrop var açın alın giyinin 

-Ay espiri yaptı kazım buna gülmek lazım dedi burçak.

-Allah kahretsin burçak espirilerin içine sıçtın amk dedim ve güldük.

-Ya Can öyle değil kıyafet yok.Almamız lazım diyiyorum Alışverişe gitmemiz lazım diyiyorum.Go to shopping mall diyiyorum.

-Tamam tamam anladık türkçeyi tercih ediyorum.

-Eee biz gitcez

-Bekleyin bende gelicem tek olmaz hemde tek gitseniz siz alışveriş mağazasını nereden bulacaksınız?

-Sen nasıl bulucaksın?

-Navigasyon dedi ve kahkaha attık.

 ********************************************************************************

 ********************************************************************************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimizi giyindik taksi  çağırdık ve alışveriş merkezine gittik.

.....................................................................................

Alışveriş merkezi baya bir büyüktü. Biz ilk olarak H&M 'ye girip bar için değilde normal hayatta giyinmek için kıyafetler alacaktık. Ağabeyim gitmeden bize para bıraktı.Evdeyken de almıştım.Burçak ta Babasından aldı.Zaten biz kumbarada para biriktiriyorduk bugünler için.

BaŞ BeLaSıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin