Acea privire

64 7 2
                                    

        Eram în camera mea dezordonată,fiind așa pentru ca sunt foarte leneșă.Stăteam în pat și ascultam muzică(kpop).
       Dintr-o dată am primit un e-mail.Ochii mi-au fost plini de lacrimi.Am țipat și am sărit de fericire.Este vorba de acceptarea la facultatea de muzica din Seoul,Coreea de Sud.
      Mama a intrat , speriată de țipetele mele , pe care eu le consideram foarte obisnuite.
   "Ce s-a întâmplat?" m-a întrebat ea
   "Mamă,mamă,am fost acceptata la facultatea din Coreea."
    "Felicitari!Stiam ca ai sa intri."
   "Dar au trimis un singur bilet" îl zic eu stiind ca voia și ea să meargă
    "Și care-i problema?Doar nu credeai că am să vin cu tine"
    "Dar,...ai spus că vrei.."
     "Te duci singură!"
Am fost surprinsa.Dar,totusi nu am vrut ca mama să vină.

       Am căutat pe internet un apartament în Seoul cât mai ieftin și după o căutare de 3 ore am găsit unul.Obosita , am căzut imediat cu capul pe pernă.
       A doua zi le-am spus și prietenilor de plecarea mea,apoi am petrecut o zi alături de ei.Prin acești prieteni mă refer la Luca(fată,bff) și Alexandru. O să-mi lipsească mult...

      Am ajuns la aeroport.Singura,cu 3 geamantane extrem de grele,căutam poarta cu numarul 3.
      Sunt în avion.Îmi pun căștile în urechi,apoi îmi scot carnețelul unde compuneam când mă plictiseam.După scurt timp am lăsat carnețelul și am adormit cu căstile în urechi.Drumul a fost lung și obositor.
       În aeroportul din Seoul văd un băiat înalt,cu părul negru și cu niște ochi strălucitori și blânzi.Își îndreaptă privirea spre mine,apoi...



Ok stiu ca e nașpa.Totuși vreau păreri.


Schimbarea vieții meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum