Baş belası

686 12 0
                                    

selam ben mevsim ve suan size yerden sesleniyorum ne mi sacmalyorum ?

suan beden dersindeyim ve ben bu dersten nefret ediyorum yok yani diger okullarda hocalar ne güzel serbest brakyo ögrencileri ama bizim hocamz meslegine asık oldugu icin burada son  nefesimi vermek üzereyim öteki tarafra benden cekecegi var o herifin.

yani tamam bende fazlasyla sakar olabilirim ama suan basketin ilerki hayatmda ne ise yarycak helede zikzaklar cizerek attgmz yada sadece benim atamadgm basketten ne fayda gelir ki

yerden kalkmaya calsrken hoca sonunda bende ümidini kesmis olcakki "sen eve gidebilirsin" dedi sonra arkadan bi ses geldi "yeterince düstü zaten" ve ardndan kahkaha sesi bunu söyleyen bizin okulun blayboyu buraktı. artk bu cocugun hobilerinin arasnda benimle ugrasmak var diye düsünüyorum hzla ayagı kaktm icimdem ona söyledigim küfürlerin haddi hesabı yok.

soyunma odasna gelip hzla üstümü degistim ve okuldan cktm bi taksi durdurdum ve gitmek icin adresi söyledim.

eve geldigimde annem evdeydi ve sürekli birilerine emir yagdrp duruyoru benim geldigimi son anda farkedince "hosgeldin tatlm" dedi "neler oluyo? " diye sordum biraz bekledi bu bekleme hic iyi deil ah anne yine ne karstryosun sen "sey kzm ımm bugün nisanlanyosun" haaa annem demin ne dedi "bu sakayı sevmedim anne" dedim annem her hangi bi tepki vermeyince "ah hayr sen ciddisin" .....

selammn bu ikinci hikayem beyenmenizi ümit ediyorum yada cokk istiyorumda diye biliriz :)

size iyi okumalar <3<3<3<3

Baş belasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin