anneme hala mal mal bakyodum "kzm bak bu bizim icin cok önemli karsı tarafn sirketiyle kendi sirketimiz icin bunu yapmak zorundasn" zorundaymışmışm hii oldu baska "ben zorunda falan deil" kararlı bi ses tonuyla konusmustum "mirastan men edilirsin ve bunu istemiycegini biliyorum" suan resmen tehtit ediliyorum ama ben bu tehtite gelirmiyim evet gelirim napym benimde alstgm bi hayat var ve ben bunu kaybetmek istemiyorum "tamam" dedim annemde bu cevabı bekliyomus gibi srttı "hadi git hazrlan" dedi annem.
zaten gelen kisinin beni beyenecegini zannetmiyorym ama isimi sansa brakamam odamda girdigimde direk dolabmın önüne gectim altma dar kotumu üstüme salas siyah buluzümü giydim sacmda dagnık topuz yaptm aynada kendime baktgmda "haha ben bile kendime bakmam" kendi kendime konusup ve gülmek gibi bi huyum var da..
tam kapdan ckcaktmki annemle toslasmam bir oldu "böyle assagıya inmeyi planlamyosun dimi ?" bunu yaptgmı biliyo niye soruyoki anlamyorum "tamda onu planlamstım" dedim demez olaydm annen bi bakş attı bu seni öldürürüm baksydı bende trsıp odama geri döndüm annem dolabmda siyah kaln asklı bele kadar dar sonra kabaran mini bi elbise ckardı anneme ben bunu giymem bakış atarken "senmi giyersin benmi giydiriyim " demesiyle elbiseyi elinden aldm bide sihah topuklu ayakkabı verdi "bunları giymeden assagya inersen sonun kötü olur" korkmusmuydum sonuna kadar korkmustum..
kyafetleri giydigimde sacmıda acık braktm hafif bi makyaj yaptm ve assagıya indin daha gelmemislerdi belki sansm varsa hic gelmezler
salonda oturmuş bekliyoduk kapnın calmasyka ayagı kalktık annem bana adam ol bakşını atyodu biz annemle böyle anlasırz da annemin attıgı ölümcül bakslardan kurtulup kapya yöneldim icerde sadece iki kisi vardı cocuk gelmemisti belkide kacmstır aileside özür dilemek icin gelmistir olamazmı ben böyle hayallere dalmsken kapdan biri geldi hayallerim bile gercek olmuyo ya cocuga bakmak icin kafamı kaldırdıgım "burak" agzm ack ona bakyodum hadi ama bu kabus fazla uzadı gözlerimi kapattıgım "bu bi kabus" dedim ve gözlerimi actgmda hala karsmda duruyodu ah hadi ama...
canlarmmmmm
umarm bu bölümü beyenmissinizdir sını 5 yorum 10 vote dimdiden tesekkürleerrrr <3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş belası
Romancebi bas belasyla nisanlanmak nasl olabilir??! mevsime göre berbat cünkü nisanlanacagı kisi okulun playboyu ve hobileri arasnda mevsimle ugraşmak var ya birbirlerini öldürcekler yada ask olcaklar ne yazkki onlar öldürmekten yana ....