Ami a 4 fal között történik az ott is marad

46 2 0
                                    

Majd Stiles belépett a házba. Körbe-körbe forgott, hogy minden négyzet centit belásson. Addig forgott össze-vissza míg pár milliméter volt közöttünk.

-Bocsi, ne haragudj! Nem akartam neked menni! - szabadkozott szeppenten.

-Ne haragudj! Rossz helyen álltam! -jöttem zavarba.

Körbe kísértem a házban majd bemutattam a kiskutyát. Nyam-Nyam eléggé megbarátkozott Stiles-szal, ugy, hogy vele foglalkozott minden percben.
Leültünk lenn a kanapén ettünk és beszélgettünk órákon keresztül. Egyszer csak azt vettük eszre, hogy Nyam-Nyam nagyot szuszogott alvás közben.

-Jézusom! Mindjárt éjfél!

-Lassan indulnom kéne!

-Ne menj! Kérlek! Majd holnap reggel haza mész. Írj egy SMS-t a szüleidnek, hogy nem alszol otthon, de reggel mész.

-Jo legyen!

-Baj lenne ha gyorsan elugranék tusolni?

-Nem, nem! Menj csak! -jött zavarba eléggé nyilván valóan. ⊙﹏⊙

Gyorsan felrohantam a lépcsőn, be a szobába, fogtam a pizsim és a törölközőm aztán siettem be tusolni.
Gyorsan hajat is mostam; a törölközőm felraktam a törölköző szárítóra, gyorsan bementem a szobába, hogy keressek egy tiszta törölközőt és valami fiús pólót nadrágot Stiles-nak. Keresgetes utan talaltam is. Lementem és az ölébe tettem.

-Menj te is tusolni! A ruhád meg hagyd a fürdőben. Indítok egy mosást és reggelre meg is szárad!

-Köszönöm! - majd megölelt.... -Merre találom a fürdőt?

-Fenn az emeleten a masodik ajtó jobbra.

Briccentett és felment. Nagyjából 10perc után lejött.

-Kész vagyok!

Semmi reakció jelét nem adtam. Azt hitte baj van, de nem csak elboliskoltam. Rázott fel.

-Fenn vagyok! Fenn vagyok! -riadtam fel.

-Menj aludni! Hosszú volt a nap!

-Nem nem! Bírom még!

Leült velem szemben a kanapéra es beszélgettünk tovább.

-Elmeséled,hogy mi történt a családoddal?

-Hát.... -féltem elmondani, de elkezdtem- születésem után pár nappal tűz ütött ki itt a kórházban, engem és sok más kisbabát átszállították a másik város kórházában. A kezemen nem volt névvel ellátott szalag igy örökbefogadtak.

-Húúú!Ez nagyon durva! -majd oldébb csúszott és megölelt.

Teltek az órák és olyan hajnal 2 tájat felmentünk aludni. Stiles a vendég szobában aludt. De lefekvés előtt elindítottam egy mosást szarító programmal.

ΠΠΠ

Másnap reggel 7kor már felkeltem, hogy a ruhákat kiszedjem a gépből. Stiles 7.30felé kelt fel majd lejött hozzám a konyhába. Éppen meleg szendvicset készítettem

-Jo reggelt! Kérsz kávét?

-Jo reggelt! Köszönöm nem.

-Hogy aludtál?

-Köszönöm jol. Te?

-Kissé furán! Egész éjjel rád gondoltam!

Pirult el Stiles. Leültünk a kanapéra reggeliztünk és beszélgettünk. Lehettünk a tányért és beszélgettünk többet és többet. Azt vettem észre, hogy egyre közelebb jön....  Egyszer csak azt vettem észre, hogy MEGCSÓKOLT!!!
Néztem rá, mérgesen; pofonhoz emeltem a kezem, de ráébredtem, hogy SZERETEM ŐT; pofon helyedt megfogtam az arcát és VISSZACSÓKOLTAM.
Mindketten ledöbbentünk, s pár pillanatig teljes csend honolt közöttünk.

-Figyelj! Sajnalom!

-Ne kérj bocsánatot! Ha nem éreznek semmit irántad pofont adtam volna, de nem igy volt.

-Most mi legyen közöttünk?

-Hát..... -hezitaltam- Lennél a barátom?

-Mármint....  A....  Pasid?! 

-Igen!

-Egyértelmű.... IGEN!

Teen Wolf 😊😊😍😍😘😘Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ