Stiles-szal abban maradtunk, hogy együtt vagyunk, de nem mondjuk el senkinek.
Csörög egy telefon, de nem tudjuk honnan jő. 10perc keresés után megtaláltuk a Stiles telefonját a konyhában a padlón.-Hali haver! Mond!
-Szia! Hol vagy? Itt vagyok nálad, de apád annyit mondott, hogy nem aludtál itt. Hol a francba vagy?!
-Hát.... Egy lánynál aludtam!
-Komolyan!? Kinél?
-Azt még nem árulhatom el.
-Miért!? Hiszen a legjobban haverok vagyunk!
-Majd elmondom.
-Jo. Talizzunk a sulinál! Farkas ügy!
-Sietek!
Néztem rá értetlenül, hogy ez mi volt.
-Most el kell mennem! Vigyázz magadra! Ne kerülj bajba! - mielőtt elindult megcsókolt.
-Te is vigyázz magadra!-válaszoltam két csók között.
Gyorsan átöltözött és elindult a kocsijához.
Megvártam míg kimegy, gyorsan felmentem átöltöztem, fogtam a kicsi kulcsom és elindultam utána.
Követtem a suliig és eltűnt!
Hangokat hallottam az erdő felől. Követtem ösztönösen. Majd veszekedés hangjait hallottam.
Mentem a hangok után és egy dombon túl Stiles és Scott veszekedett egy számomra ismeretlen sráccal.
A számomra ismeretlen srac észre vett.-Ki van ott?
Nem válaszoltam. Féltem.
-Stiles, megnézed? -kérdezte Scott.
-Persze.
Mielőtt Stiles meglátott volna elbújtam egy fa törzsénél.
-Nincs itt senki! Csak képzelodtél Aiden!
-Nem lehet! Érzem még, hogy itt van!
-De ki?! -kérdezi Scott
-Egy lány! Nem tudom ki az, még soha nem éreztem az illatát!
-Elena!-suttogta Stiles. Oda ment Scott-hoz és ezt súgta neki:- Scott, Elena követett. Lehet veszélyben van, ha Aiden megérezte!
-Lehet igazad van. Vidd ki valahogy!
-Meglesz. -azzal valahogy megpróbált elslisszolni.
Előjöttem rejtekhelyemről és olyan helyre helyezkedett, hogy lásson mindent, de őt ne lássák.
Egyszer csak Scott ledobta magát az avarba. Egy lövés dördült el. A célpont Scott volt, de a lövés célt tévesztett... Én lettem az áldozat.
Egy pillanattal később a fák lombját néztem, a kezem felemeltem és vérezes volt.
Scott, Stiles teljesen rémülten térdeltek mellettem.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf 😊😊😍😍😘😘
FanficAngliában élek szüleimmel, ahol eléggé szeretek élni. Sok a látványosság és a felfedezni való. Az én történetem is ilyen... Felfedezni való.... Szüleim megleptek egy koncert jegyel szülinapomra. A koncert jegy nem másra volt mint a Fall Out Boy n...