Hallom ahogy Scott és Stiles pánikol, hogy most mi lesz. Felemeltem a vércseppes kezem Stiles arca felé.
-Asszem ennyi volt az élet! Nem sikerült megtalálnom a családom. De helyette megtaláltalak téged! - s a kezem leesett.
-Elena! Ne! Ne halj meg!
Scott gyorsan hívta a mentőket, de ugy látta, hogy nem valószínű nem elém túl...
Aztán egy pillanat alatt elsötétült a világ...Pár órával később a kórházba
Nem tudtam hol vagyok és hogyan kerültem oda?
Két színes pacát láttam az ágyam mellett egyet meg az ágy végében.
A pacák kezdtek kitisztulni. Egy nő nézegette a kórlapom, az ágy mellett meg Scott és Stiles ültek. Scott felállt és oda ment a nőhöz és igy szólította:Anya.
Ő lenne Scott anyukája? Még soha nem láttam. Nagyon szép! 😍
Lassan kezdem magamhoz térni, de a gépek zsinórjai láncként kötöttek az ágyhoz. Stiles észre vette, hogy lassan magamhoz terek, így megfogta a kezem.-Scott!-kiállt Stiles. -Szia! Hogy érzed magad? -kérdezte tőlem.
-Szia! Nem is tudom, eléggé zavaros minden! De hogy kerültem ide és mi történt ott az erdőben?!
-Ezt majd Scott elmondja neked. -mosolygott és nyomott egy puszit a homlokomra.
Jött oda Scott és leült az ágy mellé a székre.
-Gyere Stiles, menjünk ki, hadd beszéljenek! -mondta Melissa
-Rendben. Most itt hagylak egy kis időre.
Bólintottam. Melissa és Stiles kimentek. Scott és én benn maradtunk.
-Figyelj! Nem tudom hol kezdjem. Nem tudom mennyire emlékszel arra, hogy mi volt reggel. De el kell mondanom valamit! -habozott és a takarót gyűrögette. -Vérfarkas lettel.
Néztem rá és azt hittem viccel. De aztán láttam a szemében, hogy nem.
-Miert? Hogyan?
-Miért? : Majd nem meghaltál.
Hogyan? : Alpha vagyok. Így képes vagyok rá. Elvenni a fájdalmad nem tudtam valami miatt, igy inkább átváltoztattalak.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teen Wolf 😊😊😍😍😘😘
FanficAngliában élek szüleimmel, ahol eléggé szeretek élni. Sok a látványosság és a felfedezni való. Az én történetem is ilyen... Felfedezni való.... Szüleim megleptek egy koncert jegyel szülinapomra. A koncert jegy nem másra volt mint a Fall Out Boy n...