💋

86 17 6
                                    

Evelyn's pov

Ev: Min yoongi έχω να σου πω κάτι.

Y: Τωρα;

Ev: Εμμ ναι τώρα αν γίνεται.

Y: Θες να αρχίσουμε τους στοίχους και μετα; Για να τελειώνουμε.

Ev: Θέλω να σου μιλήσω τώρα!

Είπα με έναν αυθόρμητο και ποιο αυστηρό τόνο.

Υ: Ο..κευυ..

Ev: Λοιπόν άκου.

Υ: Δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς ξέρεις.

Ev: Μ'αρεσεις εδώ και λίγο καιρό βασικά από τότε που σε γνώρισα και ναα..εμμ δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου με τίποτα. Είναι λες και έχεις χτίσει ένα Σπίτι εκεί μέσα και να έχεις εγκατασταθεί μόνιμα. Η σκέψη σου με κρατάει ξύπνια τα βράδυα κοιτώντας φωτογραφίες σου και σκέφτομαι πως θα ήταν να..

Υ: Evelyn σταμάτα!

Όταν με σταμάτησε η καρδιά μου ήταν έτοιμη να σπάσει βασικά το έκανε. Η γη έφυγε κάτω από τα πόδια μου και ένα άγχος με πλημμύρισε.

Υ: Τα είχα υποψιαστεί όλα αυτά, αλλά θέλω να σε σταματήσω εδώ για να μην έρθει κανένας από τους δύο μας σε ποιό δύσκολη θέση από ότι βρίσκεται.

Δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα δάκρυα μου που πλέον έτρεχαν ασταμάτητα από τα κόκκινα πρησμένα μάτια μου.

Η αλήθεια είναι ότι το περίμενα απλά..απλά η Vana με γέμισε ελπίδες.

Ναι αυτή! Αυτή φταίει για όλα.

Υ: Δεν αξίζει να ξοδεύεις άσκοπα τα δάκρυα σου.

Δίκιο έχει είναι άσκοπα τίποτα δεν θα αλλάξει με το να κλαίω, αλλά δεν μπορώ να τα συγκρατήσω

Υ: Evelyn λυπάμαι πραγματικά..

Ήμουν έτοιμη να μιλήσω όταν η πόρτα του στούντιο άνοιξε και ο Jackson μπήκε μέσα.

Μόλις τα μάτια μας συναντήθηκαν κοκκαλωσε.

Το βλέμμα του πήγαινε μια σε εμένα μια στον Yoongi

Jc: Τι γίνεται εδω; Γιατί κλαίει; Τι της έκανες;

Ένα εμφανής βλέμμα θυμού αλλά και απορροιας είχε σχηματιστεί στο πρόσωπο του και πλέον απευθυνόταν στον suga.

Y: Τίποτα.

Jc: Άστα αυτά και λέγε τι της έκανες;

Ev: Jackson αλήθεια λέει δεν μου έκανε απόλυτος τίποτα.

Λέω καθώς πιάνω ελαφρά το μπράτσο του προσπαθώντας να τον ηρεμήσω.

Y: Εγώ θα φύγω. Evelyn μιλάμε

DREAMERS (bts)Where stories live. Discover now