Part 3

142 6 2
                                    

Emm..hallo..start from now ada cast and ship tmbahan..
which is:

YoonBer(Yoona&Amber)...

everybody clap your hands..haha..joke joke..Enjoy this..

--------------------------
"Emm..lepas ni kita nak pergi mana pulak?"soal Sulli.

Krysal mencuit pinggang Sulli yang sejak tadi ingin mengekori Amber.

"Emm..saya lepas ni takde class..by the way,how did you guys came here?"soal Amber membawa mereka ke kelas 3A yang memang kosong.

"Ikut Victoria"jawab Sulli dan Luna serentak.

"Victoria?"Amber mengangkat kening.

"Perempuan yang tadi tu.."ucap Sulli bila melihat riak wajah Amber.

"Kawan awak tu namjachingu Vic ke?"soal Sulli mula duduk.

"Entahlah..saya pun tak tau.."jawab Amber.

Tombol pintu kelas diputar.Terpacul Myungsoo dan Victoria didepan muka pintu.

"Annyeong~"ucap Vic dan Myung serentak.

"Hah!Mana korang pergi ni?Tak pasal-pasal kitaorang berkempen kat sekolah ni pulak!"jerkah Krystal dengan mood 'ice'nya.

"Ada suara rupanya.."bisik Amber ke telinga Sulli yang duduk disebelahnya.Nasib baik kerusi yang Krystal berada dibelah depan.

Sulli hanya tertawa kecil sambil menutup mulut.

"Alah..kitaorang lama dah tak jumpa.Janganlah marah Soojung-aa..."pujuk Victoria sambil mmbuat aegyo nya didepan Krystal.

Dan akhirnya mendapat ketukan di kepala Victoria.Ice princess tak mungkin mudah cair pada sebarang pujukan mahupun aegyo.

"Auchh...!"adu Victoria.Yang lain hanya ketawa melihat celoteh Krystal dan Victoria.

"Sorry lah,bro.Nak melepas rindu jap.."ucap Myungsoo menepuk bahu Amber.

"Kau seronok lepas-lepas rindu bagai,aku jadi pemandu pelancong pulak.."adu Amber.

"Dahlah..jom balik"ajak Victoria pada Krystal,Sulli dan Luna.

"Okey..let's go"ucap Luna mendahului mereka dan diikuti Myungsoo,Sulli dan Victoria.

Amber menghampiri Krystal yang hendak beredar.

"Krystal!"panggil Amber berani.

"Waeyo?"soal Krystal malas.

"How about today?You have fun?"soal Amber.

"Emm..tak kot"ucap Krystal dengan wajah dingin lalu melangkah ke pintu.

Amber hanya mempamer wajah sedikit kecewa.Dia cuba sehabis daya menjadi peneman yang baik buat mereka tadi.

"Hey Amber!"panggil Krystal membuat wajah tunduk Amber terangkat.

"Yup?"soal Amber.

"Maybe it's not really bad.."ucap Krystal dengan senyuman pada Amber lalu beredar keluar.

Amber tersenyum kecil.'You are so different..'lirih hatinya.

K-dols Bar

Taeny duduk berpelukan disebuah sofa.Umur 16 tahun dilarang ke bar?Itu sangatlah kelakar bagi kebanyakan mereka yang bersekolah swasta.Sepertinya lebih bebas.Bar terkenal di kalangan anak orang kaya ini sedikit sunyi kerana baru melewati jam 20:30.

The First KissWhere stories live. Discover now