Szanowne Autorki, szanowni Autorzy.
Dzień dobry.
Jak już w opisie zostało wspomniane, zamierzam z Wami, użytkownikami Wattpada, napisać wiersz.
Jak tworzymy wiersz?
Już spieszę z wyjaśnieniem, jak to ma wyglądać. Pozwólcie, że podam przykład:
O czwartej nad ranem wiatr zaczął śpiewać
Jeden wers zostanie opublikowany, a pierwszy komentarz użytkownika A odwołujący się do tej linijki będzie rymował się z moim wersem. W odpowiedziach do tego komentarza, użytkownik B dopisze następny wers, a potem użytkownik C dołoży linijkę rymującą się z wersem użytkownika B. Następnie użytkownik D dołoży kolejny wers wiersza, a użytkownik E dopisze linijkę rymującą się z linijką użytkownika D. I tak dalej.
Tak będziemy tworzyć wiersz. Mam nadzieję, że rozumiecie.
Ja decyduję o tym, jak długi ma być wiersz i ja oznajmiam w komentarzach jego zakończenie.
Ależ spokojnie, drogi wattpadowiczu, będziesz miał okazję wykazać się w następnej części!
Gdy już uznam, że wiersz stworzony przez nas w komentarzach jest gotowy do publikacji w jednym z rozdziałów - napiszę go od nowa w nowej części, a starą po prostu usunę.
Wszystkich uczestników danego utworu lirycznego, będę zapisywać pod stworzonych przez nich (i mnie) wierszem.
Aby wiersz był pięknym dziełem użytkowników Wattpada.
Wszystkich bardzo proszę o ograniczenie lub całkowite wykluczenie wulgaryzmów i słów obraźliwych.
Dobrze też by było, aby całokształt wiersza miał jako taki sens. Aby każda linijka nie była zupełnie wyrwana z kontekstu, ażeby wszystko się że sobą łączyło.
Tytuł, czyli aby wiersz miał ręce i nogi.
Tytułów poszczegolnego wiersza proszę nie pisać w odpowiedziach do komentarza do pierwszego wersa. Tytuły proszę pisać w osobnych komentarzach pod danym wersem. Ja postaram się wybrać z proponowanych tytułów najtrafniejszy, dość krótki i zachęcający.
❇❇❇
Jeśli ktoś ma jakieś niejasności, czegoś nie zrozumiał, proszę, niech śmiało pisze w komentarzach pod tą częścią.
Każdy, kto chętny jest, aby wziąć udział w tym przedsięwzięciu, niech zawiadomi mnie w komentarzach również w tym rozdziale.
Dobrze wiecie, że bez was, moi mili, żaden wiersz nie powstanie.
To chyba wszystko. Potraktujcie to jako formę rozrywki. Nikt nie każe wam wzorować się na Mickiewiczu.
Serdecznie zapraszam jeszcze raz wszystkich i każdego z osobna.
Do widzenia.
CZYTASZ
Wszyscy Jesteśmy Poetami
PoetryDrogie Panie, drodzy Panowie! Przedstawiam Wam niepowtarzalną, jedyną w swoim rodzaju książkę! Wiersz. Chyba każdy potrafi znaleźć rymujące się słowo? PobawMY się - a szczególnie - rozwińMY wyobraźnię! PokażMY, że poezja tworzona razem jest pięknie...