Intotdeauna am avut o curiozitate legata ce partea intunecata a intunericului.Este adevarat?Exista intr-adevar Railui si Iadul?Exista Dumnezeu si Lucifer?
Sunt crestin ortodox de 19 ani,de cand m-am nascut cel mai probabil.Pana in clasa a 7-a am fost un copil normal.Ma rog,normalitatea este relativa,dar ma incadram in normele normalitatii de la acea vreme pentru un copil de 13 ani.Dar evident,viata de cele mai multe ori nu este dreapta si nimeni nu cred ca avut o viata de vis din momentul in care s-a nascut pana ce a dat coltul.
Probleme de sanatate ale mamei mele sa spunem ca m-au maturizat poate prea devreme pentru un copil de 13 ani.Stres,plansete,urlete de durere,erau la ordinea zilei,dar ce era de facut?sa renunt la tot?sa-mi pun streangul de gat?Nu,nu puteam renunta,eram '' stalpul familiei'' in acele momente.Tatal meu nu a putut ajunge in momentul in care mama a venit de la operatie,nici atunci si nici in urmatoarele cateva luni.Dar ce sa faca?Sa vina si ce?De unde bani de medicamente?Nu,a trebuit sa indure si sa lucreze in continuare,nu avea de ales.
Si astfel,toate sarcinile casei erau in spatele meu,de la curatenie,mancare,hranit animalele,toate erau in sarcina mea.Stres,stres,stres,trebuia sa scap de el.
Intr-o zi,cand faceam curatenie prin baie am gasit o lama mai veche de-a tatalui meu.Putin ruginita,dar inca mai mergea la un barbierit.Ma gandeam: ''ce s-ar intampla daca mi-as taia venele''?Pe vremea aia nu stiam de suicid,nu stiam cam se inseamna sa auzi ca o ruda de-a ta e moarta.Am pus lama pe mana,am tras o linie.Am scapat lama din mana,era o senzatie dureroasa dar si placuta,era ciudat.Cum sa-ti placa durerea?Am luat lama,am impachetat-o intr-un servetel si am lasat-o pe un suport din coltul camerei.
Peste o saptamana,din nou plansete,din nou urlete.Nu mai puteam,eram extrem de nervos.Am mers imi baie,am luat lama si am inceput.Cate o taietura,asa am inceput.Pana sa-mi dau seama eram plin de taieturi de la incheietura pana la cot.Aveam hainele pline de sange,ma dureau si ma usturau in draci,dar era o senzatie extrem de placuta si relaxanta.Stiu,cat de bolnav si cat de ciudat trebuie sa fii ca sa spui lucrurile astea,dar asta e adevarul.Si am continuat,aproape in fiecare saptamana aveam semne,tăieturi,sânge.Nu prea aveam prieteni,ma gândeam doar la ce ma asteapta acasa,ma gândeam la ce tăieturi o sa-mi fac.Unii se gandeau ce sa se joace,unii se gandeau la mâncare,dar eu nu,erau eram mai ciudat.Si stiam asta,dar nu ma deranja,chiar imi plăcea să fiu diferit.
Apoi,am inceput sa ascult rock,clasicele formatii vechi si apoi am dat de cele mai hardcore.Apoi in timp am fost interesat din ce in ce mai mult de partea intunecata a lumii.De ce?Nici eu nu stiu.Poate din cauza stresului,poate din cauza faptului ca eram foarte stresat.
Am inceput sa citesc mai mult despre Lucifer,iar,satanism,demoni,simboluri.Eram genul de om,cu care daca vorbeai si incepeai o discuție despre rau,despre satana,eram genul care te inspaimanta putin,mai ales cand lumea imi vedea cicatricile.
Dupa un timp,am avut prima experienta cu diavolul.