Taylor Herrer "Tay"
Tak takhle se jmenuji. Jsem tak zvaná "Good Girl" ve třídě.
Je mi šestnáct a chodím na zdejší střední. Je téměř týden po začátku školního roku. Nejsem šprtka , i když se mi tak říká. To že si pamatuju většinu věcí z hodin a sem tam se něco naučím třeba na písemku neznamená, že šprtka jsem. Ráda čtu, kreslím a poslouchám písničky.Nejsem namyšlená. Sice nosím značkové oblečení a mám telefon s nakouslým jablkem. I když to tak někdy vypadá, není tomu tak. Jsem strašný pesimista a introvert. Nejsem jedna z těch co se pořád fotí a píše statusy na Facebook. Dobře, miluju focení . Ne sebe, miluju focení tematických fotek. Příroda, památky a spoustu jiných témat. Proto jsem také na střední fotografické škole. Nechodím po škole s kamarádkami a dělám ze sebe bůh ví co. Můj nejlepší kamarád je kluk. Známe se přibližně dva roky. Není to moc ale i přesto mu věřím víc než komukoliv jinému.
Společně s mamkou, taťkou a starší sestrou, bydlíme v rodinném domě u okraje města. Sestra se jmenuje Megan Herrer, mamka Kristen a táta Christopher.
Kluci ? To jde celkem mimo mně. Ne že bych nechtěla mít vztah ale zatím se nenašel nikdo, koho bych měla natolik ráda. Můj jediný "vztah", jsem měla ve školce a když mi byli čtyři. No prostě taková ta dětská láska. Sezení spolu na obědě, chození za ručičku a hrání si na"rodinu" .
------------------------------------------------------------------------------------------------AHOJ
Tak tohle je moje první "strana" z téhle Teen Fikce
Doufám že se vám alespoň trochu líbila.
Budu ráda za každé přečtení, každý Vote a komentář.*BLAKKLOVE
ČTEŠ
Just Do It !
Teen Fiction"Prostě to udělej !" Je to celkem otřepaná věta... "Moto" ... Ale já se jí (Tou větou "Tím motem") řídím. A uvidí se jestli se to vyplatí. Jít do všeho "Po hlavě."