Pozval mě na pizzu.
Sedíme a bavíme se ani nevím jak ale začali jsme se bavit o tanečním a co patří do tanečních ANO !
Krystina...
Přeřekl se...
A řekl mi ,že Krystina mu dohazuje nějakou blondýnkou jmenem Bára.
Psala mu ,že je Bára lepší než já a ja nevím co ještě jak jsem to vydělá...přísahám...kdyby ta holka stála vedle mě...tak už není mezi živíma .Přijedeme ke mně a on. Mi řekne ,že cítíme ,že nám to neklape.Řekli jsme si ,že tomu dáme 2měsíce a když to nepůjde tak jdeme od sebe. ..
Ještě ten den mi řekl ,že mi dává týden pauzu ,že jsi nebudeme psat nic...
Smutně jsem jen přikývla
Co mi jiného zbývalo?.
Odešel den po tom večer jsem mu napsala dlouhou slohovku ,že ho miluji a že je jedinej na čem mi záleží .
Ten debil se na to ani nekoukl.
Věděla jsem co přijde za týden jak já jsem cítila ten nezájem ...
Týden šel pomalu ale šel..
Po týdnu:
Dal mi hnusnou pusu(odbytou)
Věděla jsem co přijde.
Řekl,že jsi najdu jiného lepšího. Prý mu bude trvat si nekoho najít. Teď už vím ,že lhal bohužel ve všem...
Řekl, že už půjde celá rozechvěla mu říkám ať nejde ať ještě chvili zůstane.
Byl tu ešte hodinu.
Koukali jsme se na telku jako kámoši ...lechtaly jsme se jako by nic..
Koukne se mi do očí
Povalí mě na postel a drsně mě líba brečí ja i on..
Celou tu hodinu jsme se jen mazlili a libali...
Pak se odtrhne a řekne
Neber to vážně...
Au...to hodně zaboli
Hrála jsem na hrdinku a řekla mu jistě já to vím...
Zvedneme se a ja ho jdu kousek odprovodit na bus..
Chytne mě za ruku a jdeme rozloučíme se líbáním..
JAKO BY NIC...
A pak nic žádná zpráva lasko jsem doma prostě nic...