Moc už jsi toho nepamatuji ale vím,že asi měsíc...měsíc a půl našeho vztahu přišla řeč na Krystinu..
Řekl ,že mi musí něco říct o Krystině ja jsem jsi myslela ,že vše vim no začlo to takhle: víš ja jsem jsi byl s Krystinou velmi blízký a ja se s ni chtěl...VIM!vykřikla jsem on na mě ,že co vim...a já ,že jsi se s ni chtěl vyspat ,že jsi ji k tomu nutil...nene počkej říká Dominik ona to chtěla..cože!vykřiknu znova říkala mi ,že jsi ji odporný a, že by tě nejradši neznala...nene to ona to chtěla sice já to navrhnul ale to ze srandy ona to vzala vážně a pak jsme se cucali ano to ano a taky mi psala, že by mě přivázala k židli a...tichotichoticho!!!
Rozbrečela jsem se a schovala se do klubička cítila jsem, že dostávám horečku a chce se mi zvracet celá jsem se klepala...Dominik se na mě koukne a říká vpohode?
V POHODĚ.. V POHODĚ DĚLÁŠ JSI ZE MĚ PI*U?!
Ona říkala že by s tebou nikdy nic neměla že jsi jí odporný!
Ne to nemůže byt pravda...
Okey okey ...vydychuju a uklidňuju se...a ještě něco...?no tak co se ještě stalo?no já se s ní za tou chatou cucal když jsi odešla...
Co?!
(Pane bože ta kur*a mi ho měla domlouvat a né balit!..cítila jsem se poníženě a znechuceně ,když teď nad tim vzpomínám chce se mi zvracet...
Tento boj se mi rozpoutal v hlavě a odstartoval jasnou a čistou nenávist kterou v sobě dusím do teď...
Chtěla jsem ji hned napsat..že co to má znamenat ale Dominik mi řekl ať ji to neříkám ,že s ní jde na taneční a ,že nechce bojovat...
Chapala jsem ho ale fuj!
Dominik ale pokračovala a řekl mi ,že kdyby za chatu nikdo nechodil že by se se mnou vyspala...
Tak to byla posledni kapka poslední... myslela jsem ,že se seberu a pujdu ty kravě rozbil hubu...
Chvili jsem seděla a nic neříkala ani do očí jsem se mu kouknout nemohla...Tak už...už vim co je to schytat dýku do zad...
Trochu brzo..a od ní jsem to fakt nečekala po chvíli jsem vůbec nevnímala jako...jako bych byla jinde vyruší mě jeho dotek na zadech lasko?
Dominiku...NEŠAHEJ NA MĚ NEMLUV NA MĚ NECH MĚ!
Lásko ja tě nenechám ja tě milují...
Dost dlouho se to ve mě dusilo...