Ben Alix babam eskiden yaşadığı şehre uzak ormana yakın sessiz sakin bir yerdeki evi restore ettirmiş tatili geçirmek için ve birazda kafa dinlemek için ailecek buraya geldik ben evi ilk defa görüyordum. Çok güzel olmasına rağmen ürkütücü bir havası vardı ben burayı sevmemiştim ama kardeşim Cope aynı fikirde değildi
Akşam yemek için mutfağa indim dolapta fazla bişey olmadığı için babam alışverişe gitti annem kardeşimle oyalanıyordu ve bende oraları keşfetmeye çıktım yakınlarda bir köy vardı ama ilginç olan şu ki o köyde kimse yaşamıyor du acaba neden kimse yoktu ? yoksa bir kişi de olsa o köyde birisi yaşıyomuydu ?? kafamda birsürü soru işaretleri oluşmuştu ????
Eve döndüğümde babam gelmiş annem yemeği bile hazırlamıştı babama o köyden bahsettim babam dediki o köyde yıllar önce bazı olaylar olmuş ve köydekiler köyü terketmiş bu olaylar neler diye sorduğum da babam cevap vermedi babama söylemesi için ısrar ettim ama söylemedi ben çok merak etmiştim internette araştırdım bu köyü köyün adı Sunday Village' miş yıllar önce bu köyde fal bakan ve büyücülük yapan bir kadın varmış aslında tam olarak büyücü sayılmaz muska felan yazarmış kadın gün geçtikçe halisülasyon görmeye başlamış sonra tüm köy halkı kadına cinlerin karıştığını düşünüp göç etmeye başlamışlar kadın orda tek başına ölmüş ben daha fazla araştırma yapıcaktım ama internet paketim bitti tabi burada internet olmadı için araştırma yapamadım zaten çok yorulmuştum erkenden uyudum.
ertesi gün çiglik atarak uyandim. ruyamda o kadini gormustum beni koye cagiriyordu. ben gitmek istiyordum ama korkuyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cinlerin mekanı
Horrortatilde babasının eskiden yaşadığı eve giden alix in araştırması üzerine cinlerin alixe nasıl mussallat olduğunu anlatan ilginç bir hikaye okumanızı tavsiye ediyorum vote ve yorumlarınızı bekliyorummm... :)