en son kavanozun parladigini gormustum. uyandigimda ellerim bagli bir sekilde kapinin onunde yatiyordum. ellerimi cozmeye calistim ve sonunda cozdum.kapiyi acmaya cesaret edemedigimden hizla eve dogru kosmaya basladim. eve geldigimde aksam olmak uzereydi. annem ve babam cildirmis gibi bana bagiriyorlardi. onlari umursamadan odama ciktim. ve kavanozu dusundum. kavanozvn icinde kesin birsey vardi. birden etraf kararmaya basladi ve o kadini gordum. yanima yaklasti.
- o kavanozda hersey yaziyor. onu bul ve ac. sakin kimseye bahsetme ve kimseye guvenme.
-ama... ama o kavanozdg ne var bilmem gerek.
- kavanozu bul hersey onda sakli.
***
aksam yemegi icin asagi indim ve babam benimle birsey konusmak istedigini soyledi.
- alix neler oluyor buraya geldigimizden beri davranislarin degisti ?
- sey... hicbir sey ben sadece bilmiyorum...
- simdilik oyle olsun bakalim alix.
- babam o kadini nerden taniyosun !
birden agzimdan kacti.
- ne ? neyden bahsediyosun sen ?
- baba o kadinitanidigini biliyorum. o kim benden ne istiyor ?
- sen.. sen bunu nerden biliyos7n ?
- baba kadin buraya geldigimizden beri benim pesimde
babam sustu ve sofrada sessizlik oldu. annem babama bakiyordu ve kardesim ise babama bos bos bakiyordu. herkes sasirmisti. babamdan bir aciklama bekliyordum.
- baba ! bir aciklama yap ! bunlar ne demek oluyo ?
- tamam alix aciklayacagim.
annem babama bakmaya devam ediyordu.
birden elektrikler gitti ve ev sarsilmaya basladi kardesim ciglik atiyor annem onu sakinlestirmeye calisiyordu. ve ben aglamaya basladim korkuyordum.
Arkadaslar cok uzun bir suredir yazmiyorum. hatta yazamiyordum ama yani hic ilham gelmiyodu ve sizin de vote be yorumlariniz az geliyo ama neysee hadi sizi seviyom kankileer :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cinlerin mekanı
Horrortatilde babasının eskiden yaşadığı eve giden alix in araştırması üzerine cinlerin alixe nasıl mussallat olduğunu anlatan ilginç bir hikaye okumanızı tavsiye ediyorum vote ve yorumlarınızı bekliyorummm... :)