Capitolul 1 "Viata mea a luat o intorsatura tragica "
Buna! Eu sunt Sara , am 16 ani si locuiesc doar cu mama , caci tata mi-e necunoscut . Sunt singura la parinti , niciodata nu mi-am dorit sa fie altfel . Am ochii negrii , sunt vruneta , inalta si cu un ten castaniu .
Intr-o zi mama plecase la munca , ca de obicei , cum eram in vacanta de vara , stateam acasa si ma plictiseam de moarte . Dar un lucru matine-nviata , sa cotrobai prin lucrurile maicamii .
M-am dus in camera ei si am inceput sa caut prin buzunare si prin sertare , pana cant am gasit .... un jurnal? Mama are un jurnal? Mi-am zis ca nu cred ca se supara daca trag cu ochiul , un pic , un picuț .Nu am mai stat pe ganduri si l-am descis .
'' miercuri
Din nou la munca . Mi-e frica s-o las singura , dar nu am de ales , trebuie sa aduc bani in casa .''
Bine .... stop .... ii e frica sa ma lase singura , da' ce am 3 ani? Dar ma rog!
''Cum sa-i spun ca este in mare pericol, trebuie sa gasesc o cale , una prin care sa n-o sperii , prea tare . Despre ce tot vorbesc , cum sa n-o sperie faptul ca tatal ei vrea s-o omoare? ''
Ce? Tatal meau vrea sa ma omoare? Cum ar vrea ea sa-mi spuna asta in cat sa nu ma sperii prea tare! Sa angajeze o zana mica care sa imi spuna foarte fericita si cantand ca un hipopotam ''Tatal tau vrea sa te omoare tra la la laaaa! '' Trebuie sa ma apar , dar cum? Nici nu stiu cum arata! Dar poate mama are o poza , trebuie sa aiba nu ? Doar e sotul ei si tatal meu , da,inca ii mai este soț , de ce? A plecat inainte de a se despartii mama de el , cel putin asa mi-a zis matusa mea , Zalinda!
Ma apuc sa caut un album , unul cu ei doi! Am rascolit toata casa! Dar in sfarsit l-am gasit , un album pe care scria '' Sunt ceamaifericita''. Nu se poate asa ceva , fata tatalui meu era mâzgâlita . Serios ?
In usa se aud batai puternice! Inima imi batea puternic , daca e el? Cobor incet scarile , cand imi aduc aminte ca avem camere peste tot in casa , ma duc repede la birou sa verific! Era un barbat inalt , barbos , de varsta mijlocie , nu stiu , cam de 40 ? Atunci il vad cum.....
Pun next-ul mai incolo ! Va rog sa imi spuneti parerile voastre , o sa incerc sa satisfac pe toata lumea . Multumesc! :-)
Capitolul 2 "De ce eu ?"
Atunci il vad cum incercad sa deschida usa . M-am napustit asupra usii inchizand-o cat de incet am putut , dar m-a auzit , caci a strigat:
-Deschide usa ! Am zis sa deschizi usa ! vocea lui era ragusita , dar oarecum cunoscuta .
Nici prin cap nu-mi trecea sa deschid acea usa a infernului , dar el a tot incercat sa o bruscheze , eu stateam chircita intr-un colt , stiam ca intrarea in casa va ceda si voi muri . Sa sun politia ? Nu pot! E tatal meu ! Sau asa cred eu , deci , inca un argument inpotriva apelului meu la 112. Inima imi batea ingrozitor de tare, dar deodata ciocaniturile se opresc ! Nu aveam destul curaj sa ma ridic , daca va sparge geamul si va intra pe acolo , ce ma fac atunci , sa ma ascund, da , casa e noua si nu stie toate coltisoarele ei , mai ales usa din perete. Ce-i aia ? Cand am cumparat casa , in camera mea am gasit , sub tapet, o gaura care ducea intr-o mica camera dintre pereti ( la noi sunt foarte grosi ). M-am dus ca un fulger in camera mea , am luat telefonul , am smuls tapetul si apoi am intrat ca un soricel acolo , am astupar gaura . Eram ca un suvoi de transpiratie , inima mea batea incontrolabil . Am asteptat cam jumatate de ora , eram sigura ca a plecat , cand ....deodata.....un geam s-a spart , eram sigura ca voi murii, deodata se aud pasii greoi urcand pe scarii, usa de la camera mea se tranteste . Lacrimile imi curgeau incontrolabil pe obraji , era ca si cum inima mea striga din toti raruncii "O sa mor ! Nu pot sa cred !De ce eu?". Incercam sa-mi opresc un suspin , aveam in stomac un gol imens, inchisesem si lumina telefonulu , eram pe marginea prapastiei . Stai asa , telefonul meu e pe silentios , sa-i trimit mamei mesaj :"Vino repede , e cineva in casa , a spart geamul si e in camera mea , eu sunt in crapatura ! ".
Mama a primisem mesajul , si intrase in panica ;
-Sara !a strigat mama , le-a explicat totul colegilor ei , in timp ce tasta numarul politiei.Domnule politist fostul meu sot ....a intrat in casa mea , unde e fata mea S...Sara , incearca s-o omoare !
-Linistiti-va doamna !
-Sa ma linistesc , fata mea e in pericol !
-Bine,adresa ?
-Str.Willston , nr. ci...ci...cinci , casa nr.2 ! Grabiti-va , va rog ! Salvati-o !
Politia a ajuns foarte repede , dar el nu mai era acolo ! Am iesit si le-am explicat totul politistilor :
-Era cineva in casa ,va jur! eu aproape plangeam.
-De ce nu ati sunat mai repede la noi ?
-Eu nu-l cunosc! Nu stiu cine e ,nu stiu daca era el! Habar n-am ! si am inceput sa plang .
-Linistit-va ! Vom tine casa sub supraveghere !
-Multumesc!
-Dar .....mai intai ,voi duceti-va sa vedeti daca chiar a plecat , eu va voi pune cateva intrebari domnisoara ! Cum arata ?
-Era barbos , avea cam 1,90 m , ochii ,cred ca verzi sau albastrii , era brunet si schiopata !
-Mai stiti ceva?
-Nu!
-Va multumesc!
-Uite ce am gasit ! striga unul dintre politisti. Este un album ! Inca mai are amprentele !
-Perfect ! Ne da-ti permisiunea sa ducem albumul la laborator ?
-Mai intrebati? Normal !
Politistii s-au urcat in masini , iar atunci o vad pe mama coborand din autobuz , i-am sarit in brate , n-am fost niciodata mai fericita s-o vad !
CITEȘTI
Cine esti ?
Teen FictionSara, o simpla fata de 16 ani trebuie sa se aprere de moarte. Va reusi sau va murii ?