Capitolul 5 "Nu mai am suflet "

59 3 1
                                    

"Vei murii in scurt timp ! "Ce vrea sa spuna? Vrea sa ma omoare? Daca da, de ce? Ce i-am facut ?

    -Sara, te-ai trezit devreme ! spune mama in timp ce intra in camera  cu micul dejun

    -Mama ,tu nu stai prea mult acasa ? zic asta ca mi se pare cam ciudat,mama lua concediu in august.

    -Ăăă...am schimbat data concediului.

    -A,ok! sper ca stie ca n-o cred.

     Erica iese din camera mea. Eram super speriaia,intai tata ,apoi Marcelo, iar acum chiar mama mea.

     Se pare ca tata lucreaza la FSC ,care e condusa de un demon pe nume Edum , care vrea sa creeze o lume a raului ,sa- i distruga pe cei puri . Deci...pe mine . Eu eram singura ce a ramas pura de pe planeta . Va trebui sa ma lupt cu milioane de criminali , sunt doar un copil de 16 ani . Oare voi reusi ?Sunt speriata. Am inceput sa plang .Mama a venit repede .

    -Sara ,ce e?

    -Ni...nimic !

    -Esti sigura ?

    -Da mamă!

     Iese din camera rapid si mergand greoi .

     Ma uitam pe geam cand...ce...Marcelo . M-am ascuns in crapatura.

A intrat in casa trantind usa si....nuuuu......a omorat-o pe mama . Singura pe care o iubeam . Simteam cum sufletul mi s-a sfaramat in milioane de bucatele . Plangeam incontrolabil .

    -Sara ! Unde esti ?Vreau doar sa te omor !si-si infinge cutitul in pat.

     Cotrobaie prin camera si infinge cutitul peste tot.

    -Deci ...nu esti aici ,doar daca nu te ascunzi !spune asta si fuge pe scari , mai stau acolo vreo ora si-am coborat si m-am napustit asupra mamei . Era acolo , dar nu misca ,simteam nevoia sa ma imbratiseze , dar n-o facea ,era rece ,iar rana ei din piept mi-a murdarit bluza . Plangeam si o pupam ca si cand nu o mai fi vazut de mult timp ,dar era invers .Dar ,deodata in spatele meu a aparut.......

Cine credeti ca a aparut in spatele Sarei? Vreau sa-mi ziceti parerile voastre in comentarii. Multumesc !

Cine esti ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum