6 - Ashton

63 7 0
                                    

Viskasin koni asfaldile ja astusin sellele peale, et see kustutada. Olin väsinud ootamast. Ootamast, et Azariah mu kirjale vastaks. Ta ei tee seda. Miks ta peakski?

Maja ette sõitis punane sõiduauto. Ma tõusin trepilt ja jälgisin, kuidas sellest väljus Azariahi ema. Ta tundus mures olevat. Kuid Azariahit autos polnud.

"Kes te olete?" lõi ta auto ukse kinni. Ta pilk piidles minu oma. Ta pani auto uksed lukku ja sisenes aeda.

"Olen Ashton."

"Ja mida te siit otsite?" kostusid ta sõnad mulle, kui tugev hoop südamesse.Azariah, isegi ei rääkinud oma emale meie kahe kuusest suhtest?

"Azariahit," pomisesin. Neelatasin kiirelt, et peatada klimpi, mis mu kurku tuli.
"kus ta on?"

"Tule tuppa, vihma sajab," möödus ta minust, seda lauset ignoreerides ja avas maja ukse.Noogutasin ja sisenesin majja. Ta naeratas ja sulges mu järel ukse. Majas oli tunda Azariahi tugevat parfüümi lõhna, kuid samas see oli ka nii õrn. Täpselt nagu tema. Õrn nagu roos.

Azariahi ema asetas oma koti nagisse ning liikus elutuppa. Mina tema järel. Märkasin elutoas suure kummuti peal erinevaid pilte nende perekonnast. Osadel oli ka Azariah.

Ma annaks kõik, et saaksin teda taas näha.

Azariahi ema istus diivanile, oma käega näidates, et ka mina istuks tema kõrvale.

"Proua," alustasin.

"Ütle Amilia."

"Proua Amilia, ma tahan teada, kas temaga on kõik korras?"

"Ashton, ma ei tunne sind ometi, ma ei tea, kes sa oled, kes sa mu tütre jaoks oled?"

"Ma olen," peatasin lause ja neelatasin, et vältida nutmist. "olin ta poiss-sõber."

Azariahi ema pilk muutus shokeerituks. See shokeeris teda. Ma kuulsin, kuidas ta sülje omale kurku tõmbas. Ma ei saa aru, miks Azariah oma emale minust ei rääkinud?

"Azariah oleks mulle öelnud ju," ta muutus närviliseks. Märkasin kuidas ta mudis oma sõrmi, mis ta süles seni liikumatult olnud olid.
"Ma ei oska midagi öelda."

"Palun öelge, kus ta on?"

"Haiglas."

"Miks ta seal on?" tõusin diivanilt äkiliselt püsti. Ma olin murest hullumas. Mis temaga juhtus?

"Ta üritas sooritada enesetappu," lausus ta."kuid palun lahku nüüd, sinu pärast ta tegigi seda."

See ei saa olla tõsi.

Kuid tal oli õigus.

Mina olen selles süüdi.
--------------------------------------
Hei, üle pika aja kirjutasin uue osa. See ei ole kõige parem, kuid ma vähemalt üritasin :D

-Hanna

Painful love/eesti k.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora