Son yıllarda pantolon modasının yükselen trendi kısa pantolonlar, artık yaz-kış demeden her sezon giyiliyor. Hem kadınların hem de beylerin gardırobunda yerini alan bu modeller ile birçok farklı tarzda kombin yapmak mümkün. Özellikle baharın gelişiyle birlikte ilkbahar-yaz sezonunda daha çok tercih edeceğimiz kısa pantolon modelleri ile sokakta ve günlük hayatta rastladığımız kombinleri bu yazımızda derledik...
Bu sezon hem kısa hem de bol paça pantolonlar çok moda. Her ikisinin bir arada olduğu bu model 2017 ilkbahar- yazının favorilerinden. Yeni sezonda sokakta ve ofiste tercih edebileceğiniz bu pantolon, şık ve modern bir tarza sahip. Bu tarz bol ve dökümlü pantolonları giyerken olduğunuzdan daha kilolu görünmemek için, üzerinde vücudu saran bir şeyler tercih etmekte yarar var. Fotoğraftaki gibi bir kombin, bol paça kısa pantolon modelleri için uygun bir seçim.
Ofis şıklığı denince aklınıza yalnızca elbiseler ya da dar pantolonlar gelmesin. Kısa pantolon modelleri arasında yer alan bu yüksek bel, dökümlü pantolon ile de ofis şıklığınızı tamamlayabilirsiniz.
Beyaz kısa pantolonlar, 2017 ilkbahar-yazının favori parçalarından. Sokak stilinde sıkça rastladığımız bu tarz kısa pantolonlar, salaş ve bir o kadar da modern bir tarz yaratıyor. Bu pantolonları hangi parçalar ile kombin ettiğiniz de oldukça önemli. Üzerindeki bu ceket ve altındaki stiletto, bu beyaz pantolon için oldukça uygun bir seçim.
2017 sonbahar-kış sezonunun yükselen trendi kadife, kendini yeni sezonda da gösteriyor. Kalın bir kumaş olmasına kanmayın; ince kadife etekler, şortlar ve pantolonları bu sezon sıkça göreceğiz. Günlük şıklık ve ofis şıklığı için bu kahverengi kadife pantolon iyi bir seçenek.
Paçası kısa beli yüksek bu pantolon, 2017 kısa pantolon modelleri arasında yerini alıyor. Ilık bahar ve sıcak yaz günlerinde altında ince bantlı ayakkabılar ve sandaletler ile kombin edebileceğiniz bu yüksek bel kısa pantolonu, üzerinde siz de göbeği açık bir bluz ile kombin ederek kullanabilirsiniz.
Desenli kısa pantolon modelleri, bu sezonun moda parçaları arasında. Üzerinde tek renk tişört ve bluzlar ile kombin edebileceğiniz bu pantolonları sportif bir tarz için spor ayakkabılar ile, daha şık bir tarz için ince bantlı topuklu ayakkabılar ile tamamlayabilirsiniz.
🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻
Bu arada 4,5 ve 6. Kombine bayıldım.Umarım begenirsiniz vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali 2
Random#Kombinler #Makyaj #Botlar #Sporlar #İstek #Bölümü #Ojeler #Tavsiyeler #Moda #Kristali #Wattys2017