🔜Oje şişesini asla çalkalamayın. Yoksa hava kabarcıkları oluşur. Ojeyi avuçlarınızın içinde ileri geri yaparak hazırlayın.
🔜Oje şişesinin kapağı sıkışmışa etrafına paket lastiği dolayın. Bu şekilde rahat tutabileceğiniz için ojenin kapağını rahatça açabilirsiniz.
🔜Oje şişesinin kapağı açılmamakta ısrar ediyorsa ojeyi ters bir şekilde sıcak suya koyun. Fakat suyun seviyesi sadece kapağı kaplayacak kadar olmalı. Birkaç dakika bekledikten sonra kapağı açabilirsiniz.
🔜Eskimiş, kurumuş bir ojeyi yeniden kullanmak istiyorsanız içine birkaç damla normal oje damlatın.
🔜Oje sürerken kenarlara bulaştırmaktan şikayetçiyseniz, tırnağın etrafındaki deriye vazelin sürün. Böylece tırnaktan taşan ojeler çok rahat çıkar.
🔜Tırnağınızın uç kısmındaki oje bozulup kötü bir görünüm oluşturuyorsa, ojeyi iki kat sürün. İlk katı sadece tırnağınızın uç kısmına sürün. İkinci katı ise normal oje sürer gibi tırnağın tamamına sürün.
🔜Neon oje kullanırken tırnaklarınıza taban olarak bir kat beyaz oje sürün. Ardından üstüne istediğiniz neon rengi uygulayın. Bunu yaptığınızda neon renk çok daha parlak bir şekilde ortaya çıkacaktır.
🔜Ojeyi kapatırken şişenin kapak kısmına kulak pamuğuyla vazelin sürün. Böylece gelecek sefer şişeyi açmakta zorlanmazsınız.
🔜Aceleniz varsa tırnaklarınızın hızlı kuruması için parmaklarınızı çok soğuk veya buz dolu suya sokun.
🔜Siyah ojeyi çıkardığınızda tırnağınız normal renginde görünmeyebilir. Sararan tırnağı beyazlatmak için bir kaba, oksijenli su, karbonat ve sıcak su koyup karıştırın. Sonra da parmaklarınızı bu karışımda 1 dakika bekletin.
🔜Tırnaklarımıza sürekli oje sürdüğümüz için yıllar içerisinde tırnaklar sararır. Beyazlatıcı formül içeren bir diş macunu ile tırnaklarınız fırçalayın. Bir süre tutup sonra yıkayın. Aradaki fark sizi şaşırtabilir.
Umarım begenirsiniz vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen canlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali 2
Random#Kombinler #Makyaj #Botlar #Sporlar #İstek #Bölümü #Ojeler #Tavsiyeler #Moda #Kristali #Wattys2017